Jesteś tutaj

Tea & Coffee World Cup 2016

Data wydarzenia: 
2016-05-10
Nazwa: 
Tea & Coffee World Cup 2016
Organizator: 
Lockwood Publications
Adres: 
Kraków

Po raz pierwszy w Krakowie, w dniach 10-12 maja 2016 roku pod patronatem Poradnika Handlowca odbędą się najważniejsze światowe targi kawy i herbaty.

Branżowe targi Tea & Coffee World Cup to unikalna szansa na spotkanie potencjalnych dostawców i klientów. Interaktywne warsztaty i sympozja informacyjne przyciągną kupujących i liderów branży z całego świata. Międzynarodowa grupa wystawców, gości i prelegentów dowodzi, że targi Tea & Coffee niezmiennie zajmują pierwsze miejsce na międzynarodowym rynku.

Targi spełniają nie tylko funkcję biznesową, ale również edukacyjną, zaspokajając oczekiwania specjalistów z całej branży kawowo-herbacianej. Organizatorem wydarzenia jest wydawnictwo Lockwood Publications z Nowego Jorku.

Międzynarodowe targi Tea & Coffee World Cup 2016 (10-12 maja 2016, EXPO Kraków) mają za zadanie przedstawić najnowsze trendy branży kawowej i herbacianej. W tym roku, po raz pierwszy w Krakowie, odwiedzający będą mieć możliwość uczestnictwa w wybranych panelach bogatego - i co ważne - bezpłatnego programu edukacyjnego, który zawierać będzie liczne interaktywne warsztaty oraz prelekcje.

W programie wydarzeń towarzyszących znajdują się między innymi:
- zawody Tea Masters Cup,
- parzenie i mieszanie herbat,
- degustacje herbat najwyższej jakości, 
- degustacje kawy z ekologicznych upraw,
- warsztaty z optymalizacji e-marketingu,
- zajęcia dotyczące trendów w branży herbacianej,
- aukcja charytatywna.  

Wstęp na Tea & Coffee Word Cup kosztuje 10 euro lub 40 PLN dla całej branży kawowo-herbacianej oraz przedstawicieli pokrewnych i związanych z nią branży.

Płatności można dokonać jedynie gotówką przy kasie w EXPO Kraków. Rejestracja na wydarzenia towarzyszące będzie dostępna również na miejscu. Zarejestrowani odwiedzający mają prawo uczestniczyć we wszystkich wydarzeniach i zajęciach w cenie biletu wstępu. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2013-09-03

Kawa, po alkoholach i napojach, jest najważniejszą tzw. suchą kategorią spożywczą w sklepie. Jest to kategoria przyciągająca klienta do sklepu i jednocześnie pozycjonująca sklep w jego oczach. Wiedząc, że większość konsumentów nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki kawy, powinniśmy zadbać o to, aby klient w sklepie czuł się doceniony i dopieszczony, mogąc wybierać spośród różnych rodzajów swojego ulubionego napoju.

Wystawcy z różnych stron świata: Polski, Włoch, Białorusi, Belgii, Egiptu, Niemiec, Węgier, Indii, Indonezji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Sri Lanki, Turcji, Wielkiej Brytanii, Wietnamu, kuchnie i alkohole świata, przyprawy i zioła, najlepsze produkty,  specjalni goście kulinarni, eksperci branży spożywczej i HoReCa – to w skrócie tegoroczne atrakcje WorldFood Warsaw..

X