Jesteś tutaj

Advertisement

Posiedzenie Rady Programowej Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji

Dnia 9 września 2019 r. w Regent Warsaw Hotel w ramach Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji odbyło się kolejne Posiedzenie Rady Programowej KND. Kluczowi eksperci  obradowali nad zagadnieniami nowych technologii, które stanowią  integralny element Kongresu. Kongres odbędzie się 18 listopada 2019 r. w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre. Jego organizatorem jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji.

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji skupi w jednym miejscu przedstawicieli sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji oraz branż powiązanych. – Kongres to pierwsze tego typu wydarzenie z udziałem prezesów 16 międzynarodowych sieci handlowych, którzy – jako prelegenci – wspólnie z właścicielami firm FMCG i dostawcami innowacyjnych rozwiązań, wyznaczą strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce w trzech obszarach: nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowy model biznesu, perspektywy współpracy handlu, przetwórstwa i dystrybucji – mówi  Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Przewodnicząca Rady Programowej Ścieżki Głównej Kongresu.

Członkowie Rady Programowej wyszczególnili najistotniejsze zagadnienia dotyczące kierunków rozwoju handlu w Polsce w dobie cyfryzacji. Eksperci poruszyli kwestie związane z najważniejszymi trendami w branży retail, planowaniem i optymalizacją w ramach efektywnego łańcucha dystrybucji oraz najnowszymi technologiami w obszarze customer experience.

Wnioski zebrane podczas posiedzenia Rady Programowej stanowić będą punkt wyjścia do dyskusji panelowych w jesiennej edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalna Strefa Kupców, z udziałem ponad 100 kupców i dyrektorów handlowych sieci, oraz zaplanowana na wieczór, uroczysta GALA, podczas której sieci handlowe nagrodzą firmy producenckie, ekologiczne i lokalne, farmerów, start-upy, jak również firmy technologiczne, wdrażające innowacyjne rozwiązania w sektorze.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Szósta edycja WorldFood to kolejna okazja na udane, skuteczne i szerokie kontakty i spotkania B2B. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2019 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. 

Zmysłowy spacer po salach żywiołów i premierowy koncert projektu muzycznego "Poznanianki" były atrakcją „Gali 9.5 Zmysły i Żywioły”, czyli finału obchodów jubileuszu 95-lecia Międzynarodowych Targów Poznańskich.

X