Jesteś tutaj

Kupcy z całego świata przyjeżdżają na WorldFood Poland

Szósta edycja WorldFood to kolejna okazja na udane, skuteczne i szerokie kontakty i spotkania B2B. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2019 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hongkongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. 

Nie zabraknie też kupców z sieci działających na terenie Polski. Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Dobra ekspozycja i prezentacja produktów to podstawa, równie ważna jest wiedza, doświadczenie i zaangażowanie osób reprezentujących firmę podczas targów. Targi powinny być kanałem, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami zainteresowanymi naszymi produktami. I to właśnie gwarantuje WorldFood .

– Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się zamówieniami i kontraktami – z dumą zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager targów. – Należy pamiętać, że zwiedzający to osoby, które samą swoją obecnością deklarują zainteresowanie branżą. Każda rozmowa to możliwość sprawdzenia, jak naszą markę postrzegają inne osoby. Warto słuchać, dopytywać i notować spostrzeżenia rozmówców – pozwolą one spojrzeć na własny produkt z innej perspektywy i być może mogą przełożyć się na jego udoskonalenie. To olbrzymia wartość, którą trudno uzyskać online.

Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji : www.worldfood.pl

Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej :

Tel.: +48 395 66 93

info@worldfood.pl

http://worldfood.pl/Dla-Wystawcow/Zapytaj-o-stoisko

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polska jest istotnym producentem warzyw i owoców w skali Europy. Uprawa oraz przetwórstwo jest bardzo ważnym segmentem w branży rolno–spożywczej.

WorldFood Poland daje możliwość prezentacji i promocji oferty firmy, nawiązania nowych kontaktów handlowych oraz pozyskania partnerów biznesowych z kraju i zagranicy. Pozwala na wymianę doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych. Wystawcom oferuje darmową usługę matchmakeingu, umożliwiającą zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów. Podczas wydarzenia dla wystawców organizowany jest konkurs o Złoty Medal WorldFood.

X