Jesteś tutaj

Advertisement

Żubrówka, legendarna polska marka, trzecią globalną wódką na świecie

W rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka zajęła trzecią pozycję wśród globalnych marek wódek, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

Biorąc pod uwagę marki zarówno globalne, jak i regionalne, Żubrówka zajmuje piąte miejsce w zestawieniu, po Smirnoffie, Absolucie i dwóch wódkach dystrybuowanych na rynku ukraińskim.

Według rankingu IMPACT, Żubrówka jest również wódką o największym przyroście sprzedaży liczonym według ilości sprzedanych 9-litrowych skrzynek, osiągniętym drugi rok z rzędu.
W porównaniu z danymi za rok 2014, w ubiegłym roku w Polsce i na rynkach eksportowych sprzedało się łącznie aż o milion 9-litrowych skrzynek Żubrówki więcej.

Żubrówka to najwyżej notowana polska marka wódki w rankingu IMPACT (9 miejsce: Krupnik, 13: Żołądkowa Gorzka Czysta De Luxe). Ponadto w zestawieniu znalazła się też inna marka CEDC – Soplica, z łączną sprzedażą 2,5 miliona 9-litrowych skrzynek w ubiegłym roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Według opublikowanego na początku czerwca rankingu „Klubu Milionerów”, Żubrówka jest trzecią największą globalną marką wódki na świecie. W gronie marek które osiągnęły w ubiegłym roku sprzedaż powyżej miliona 9-litrowych opakowań, znalazło się w sumie dziewięć alkoholi z Polski, w tym dwa inne produkty z oferty CEDC: Soplica i Żytniówka.

Trzy najnowsze produkty Metaxa – Metaxa On Metal, Metaxa Deeper Roots i Metaxa 12* – otrzymały najwyższe wyróżnienia w międzynarodowym konkursie A’ Design 2013/2014.

X