Jesteś tutaj

Żubrówka, legendarna polska marka, trzecią globalną wódką na świecie

W rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka zajęła trzecią pozycję wśród globalnych marek wódek, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

Biorąc pod uwagę marki zarówno globalne, jak i regionalne, Żubrówka zajmuje piąte miejsce w zestawieniu, po Smirnoffie, Absolucie i dwóch wódkach dystrybuowanych na rynku ukraińskim.

Według rankingu IMPACT, Żubrówka jest również wódką o największym przyroście sprzedaży liczonym według ilości sprzedanych 9-litrowych skrzynek, osiągniętym drugi rok z rzędu.
W porównaniu z danymi za rok 2014, w ubiegłym roku w Polsce i na rynkach eksportowych sprzedało się łącznie aż o milion 9-litrowych skrzynek Żubrówki więcej.

Żubrówka to najwyżej notowana polska marka wódki w rankingu IMPACT (9 miejsce: Krupnik, 13: Żołądkowa Gorzka Czysta De Luxe). Ponadto w zestawieniu znalazła się też inna marka CEDC – Soplica, z łączną sprzedażą 2,5 miliona 9-litrowych skrzynek w ubiegłym roku. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

William Grant & Sons, wiodący światowy producent alkoholi premium, zawarł długoterminową, wyłączną umowę partnerską z CECD, czołową środkowoeuropejską firmą produkującą i dystrybuującą alkohole. Na podstawie umowy CEDC będzie nadal dystrybuowało znane produkty z portfolio William Grant & Sons na polskim rynku.

 

Polscy konsumenci coraz bardziej doceniają alkohole wysokiej jakości. Dowodem na to może być fakt, że w ciągu roku Polacy kupili aż milion butelek Metaxy. Ogromną popularnością marka cieszy się zwłaszcza wśród młodej grupy docelowej, która ma coraz większe wymagania smakowe.

X