Jesteś tutaj

Nowa witryna internetowa PepsiCo w Polsce

PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowa odsłona portalu, przygotowana w technologii RWD, dostępna jest pod adresem www.pepsicopoland.com.

Nowy portal jednej z wiodących światowych firm spożywczych na świecie zawiera informacje o działalności firmy, ofercie produktowej, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowe sekcje w portalu to „Nasza historia” – opisująca kluczowe wydarzenia w historii firmy, zarówno w Polsce jak i na świecie; „Nasze marki” – przedstawiająca opis szerokiego portfolio marek w naszym kraju oraz „Nasze opowieści”, gdzie dzielimy się aktualnymi inicjatywami PepsiCo w różnych dziedzinach.

– Bardzo cieszymy się z uruchomienia nowego portalu i mamy nadzieję, że użytkownikom w Polsce spodoba się nasza nowa strona internetowa. PepsiCo znane jest z innowacyjnych produktów oraz prospołecznego i proekologicznego podejścia do swojej działalności – nowa witryna jest tego odzwierciedleniem. Polska jest także pierwszym krajem Unii Europejskiej, a drugim na świecie w którym wdrożony został nowy projekt wizualny- strony, co potwierdza znaczenie naszego rynku dla PepsiCo – powiedział Julian Krzyżanowski, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w PepsiCo Polska. –Z ciekawych funkcji technicznych portalu warto wymienić połączenie API z mediami społecznościowymi, co ułatwi udostępnianie informacji, a także zastosowanie technologii responsywnej RWD, która sprawdzi się podczas korzystania z witryny na różnorodnych urządzeniach mobilnych. – dodał Julian Krzyżanowski.

Kategoria: 

Podobne artykuły

PepsiCo określiło cel, w ramach którego udział materiału pochodzącego z recyklingu (rPET) we wszystkich butelkach produkowanych przez firmę na terenie Unii Europejskiej wyniesie 50% do 2030 r. Do 2025 r. PepsiCo zamierza zrealizować cel pośredni na poziomie 45%. Tym samym PepsiCo ponad trzykrotnie zwiększy w swoich opakowaniach ilość obecnie stosowanego materiału pochodzącego z recyklingu, co odpowiada ilości ponad 50 tys. ton  rPET.

Atrakcyjne warunki pracy, wielokulturowa i międzynarodowa atmosfera czy równe traktowanie pracowników to klucz do stworzenia otwartej i przyjaznej organizacji, w której pracownicy dobrze się czują. Takim miejscem pracy jest PepsiCo Consulting Polska. Dzięki takiemu podejściu PepsiCo po raz szósty z rzędu nagrodzone zostało wyróżnieniem Instytutu Top Employers, zajmując 2. miejsce w Polsce.

X