Jesteś tutaj

Advertisement

Milka wspiera Szlachetną paczkę

Święta to szczególny czas, w którym razem z najbliższymi cieszymy się ciepłą, rodzinną atmosferą. Czas spełniania życzeń. W tym roku część z nich pomoże zrealizować Milka wspierając ogólnopolską akcję Szlachetna paczka – inicjatywę świątecznej pomocy, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Zachęca także Polaków do wsparcia akcji i przypomina, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem, kiedy niesienie pomocy łączy i zbliża. Swój udział można zgłaszać od 22 listopada poprzez stronę www.szlachetnapaczka.pl. Na pomoc czeka 18 tysięcy rodzin z całej Polski.

Szlachetni i delikatni

– Zachęcamy wszystkich, którzy mają w sobie Szlachetność i Delikatność do włączenia się do akcji. Niezwykłe jest to, że każdy z nas może się zaangażować i to na wiele różnych sposobów. Można zorganizować paczkę dla potrzebującej rodziny, kupić cegiełkę albo podczas zakupów wybrać produkty Milka na Święta i także w ten sposób wesprzeć tę niezwykłą akcję – mówi Małgorzata Chojnacka, Brand Manager Milka, Mondelez Polska S.A.

Szlachetna paczka to ogólnopolski projekt pomocy realizowany przez Stowarzyszenie Wiosna. To inicjatywa, która jednoczy zwykłych ludzi i pomaga potrzebującym. Około miesiąca przed Bożym Narodzeniem darczyńcy mogą wybrać konkretną rodzinę i przygotować dla niej dedykowaną paczkę na Święta. Paczki w zeszłorocznej edycji otrzymało ponad 17,5 tysiąca rodzin. W tym roku Szlachetna paczka obejmie pomocą ponad 18 tysięcy rodzin, które odwiedzi 10 000 wolontariuszy. Ośrodki paczki powstaną w prawie 600 miejscach w Polsce.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Zaangażować w akcję pomocy innym tysiące pracowników firmy, którzy otworzą swoje serca, poświęcą czas i często przeznaczą własne środki pieniężne – taką moc ma Szlachetna Paczka. Kompania Piwowarska w tym roku ponownie wzięła w niej udział.

Milka od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

X

Przeczytaj również