Jesteś tutaj

Milka nowym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich

Milka od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem „Sercem z naszymi” rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

W Polsce, gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar. Dlatego ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków – Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu, naszych przyszłych mistrzów.

– Od niemal 25 lat wspieramy gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów. Do grona tych wybitnych sportowców w tym roku dołączają skoczkowie polskiej kadry, z którymi łączą nas wspólne wartości – autentyczność, pasja do sportu, wzajemne wsparcie oraz duch zespołu i wiara w zwycięstwo. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, bo w Polsce, kraju mistrzów tej dyscypliny, takich jak Adam Małysz i Kamil Stoch, to partnerstwo ma szczególne znaczenie. Dla nas to znacznie więcej niż sponsoring – jak wszyscy Polacy, jesteśmy przecież co sezon całym SERCEM Z NASZYMI. Zależało nam, by ta współpraca miała charakter wyjątkowy. Dlatego wspieramy nie tylko dorosłą Kadrę, ale też startujemy z inicjatywą wychodzącą daleko w przyszłość: długofalowym Projektem Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanym we współpracy z PZN. Wspólnie dołożymy starań, by rozwijać skrzydła naszym przyszłym mistrzom. Tak, by nie tylko dziś, ale i za 10 czy 20 lat Polskę porywała fala wyjątkowych emocji kibicowania i dumy – mówi Janusz Idczak, Prezes Mondelez Polska.

Środki przekazane przez markę w ramach oficjalnego sponsoringu zostaną wykorzystane m.in. na zapewnienie kadrze jak najlepszego, zaawansowanego technologicznie sprzętu, w tym np. przeprowadzenie testów nowych kombinezonów, butów czy zapięć dla skoczków polskiej Kadry A.

Milka od niemal 25 lat wspiera gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów. Swoją aktywność jako sponsor sportów zimowych Milka rozpoczęła dokładnie w 1995 r., wraz z pierwszą obecnością fioletowej krowy Milka na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu marka towarzyszyła sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Mondelēz International ogłosił, że na terenie Europy jego najbardziej rozpoznawalna marka czekolady Milka dołączy do prowadzonego przez firmę programu Cocoa Life. To inicjatywa zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca i wspierania pozyskującej go społeczności farmerów. Decyzja o rozszerzeniu zasięgu programu jest związana z planami organizacji, aby z czasem pozyskiwać kakao wyłącznie w zrównoważony sposób.

Agencja Starcom przeprowadziła badanie, w którym spytała o firmy związane z mundialem w Rosji oraz reprezentacją Polski. Ponad 60 proc. ankietowanych nie potrafiło wskazać żadnej marki.

X