Jesteś tutaj

EIT Food RIS Solutions – projekt rozwojowy dla studentów

Do 15 lipca potrwa rekrutacja do nowego programu dla studentów – EIT Food RIS Solutions, którego głównym organizatorem jest firma Maspex. Maspex wraz z partnerami EIT Food z Polski i zagranicy zdefiniowali wyzwania, na które należy odpowiedzieć w formie filmu. 25 zespołów, które najsprawniej sobie z tym poradzą otrzyma 3-miesięczne wsparcie mentorów. Następnie 20 najlepszych z nich otrzyma zaproszenia na „Maratony żywnościowe – Foodhatons”, które odbędą się jesienią w Warszawie i Turynie.

EIT Food RIS Solutions to projekt skierowany do ambitnych studentów, którzy chcą być zaangażowani w rozwiązywanie wyzwań przemysłu spożywczego. Na uczestników czekają  wyzwania z obszarów takich jak:

• Personalizacja w branży spożywczej: „Personalization – better fit food products with consumers and customers expectations and needs”.

• Ograniczanie marnowania żywności: „Ideas to reduce food loss and waste during the food production, distribution and sale”.

• Zdrowie i zrównoważony rozwój: „The challenge of a health&sustainable future of the food system”.

Aby wziąć udział w rekrutacji, studenci powinni utworzyć interdyscyplinarny zespół, wypełnić formularz aplikacyjny na stronie https://www.azti.es/eitfood-risolutions oraz nagrać film prezentujący rozwiązanie danego problemu. Na podstawie przesłanych zgłoszeń jury wybierze 25 zespołów, które otrzymają 3-miesięczną opiekę mentorów wspierających działania nad rozwojem opracowanego rozwiązania. Po okresie mentoringu każdy zespół przygotuje szczegółową prezentację na temat swojego pomysłu i ponownie zostanie oceniony. Następnie 20 wybranych grup otrzyma zaproszenia na „Maratony żywnościowe – Foodhatons” i przedstawi wyniki swoich działań na żywo przed jury. Dwa Foodhatony zostaną zorganizowane 14-15.11.2019 r. w Warszawie oraz 21-22.11.2019 r. w Turynie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Maspex złożyła wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na zawarcie transakcji zakupu pozostałych udziałów w farmaceutycznej spółce SEQUOIA. Dzięki tej transakcji Maspex będzie właścicielem 100% udziałów tej firmy, będzie to 19 przejęcie Maspexu, w tym 9 na rynku polskim. 

Producent marki Kubuś wprowadzi na rynek nowe smaki ciastek. Słodycze z logiem Kubusia pojawiły się w ofercie w ubiegłym roku i zostały pozytywnie przyjęte przez konsumentów. W związku z tym producent wychodzi na przeciw oczekiwaniom odbiorców i wypuści na rynek nowe smaki ciastek

X