Jesteś tutaj

Advertisement

Dziewiąta edycja Poland & CEE Retail Summit trwa

Poland & CEE Retail Summit służy nawiązaniu relacji pomiędzy przedstawicielami różnych sektorów branży FMCG. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 1200 gości z 430 firm – wśród nich reprezentanci m.in. Jeronimo Martins Polska, Eurocash, Tesco Polska, Carrefour, Lewiatan, Kaufland, Auchan, GK Specjał, Makro Cash&Carry, Stokrotka, Piotr i Paweł, E. Leclerc, Żabka, Unilever, Procter & Gamble Central Europe, Carlsberg Polska, Nivea Polska, Coca-Cola HBC Polska, Danone, Grupa Maspex, Henkel, HJ Heinz, Pepsi-Cola General Bottlers, Lotte Wedel, Red Bull. Wydarzenie opiera się pięciu filarach : Rynek detaliczny, hurtowy i dystrybucja, Zakupy, sprzedaż i marka własna, Shopper marketing, category & brand management, Łańcuch dostaw oraz Futurology, których zagadnienia poruszane są na pięciu równoległych sesjach tematycznych. Zwieńczeniem pierwszego dnia Retail Summit jest uroczysta gala, na której nastąpi wręczenie nagród „Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców 2016”. Ich laureatami zostają najlepsze sieci w głównych formatach handlowych. Nagrody „Retailer of the Year” zostaną przyznane w kategoriach : Sieć Multiformatowa, Dyskont, Supermarket, Sklep Małego Formatu, Hurtownicy i Dystrybutorzy, Sieć Handlowa Roku. 

foto: Twitter

Galeria: 

Podobne artykuły

Transformacja sektora handlu i jej wpływ na plany ekspansji największych sieci, rozwój e-handlu oraz aktualne trendy konsumenckie to główne zagadnienia, o których będzie mowa podczas Poland & CEE Retail Summit 2017.

11 kwietnia w Warszawie rozpoczęły się Targi WorldFood Warsaw. Przez trzy dni na wydarzeniu prezentowane będą  produkty 300 międzynarodowych wystawców, odbędą się konferencje, pokazy kulinarne i degustacje.

X