Jesteś tutaj

Zmiany w aranżacji przestrzeni galerii Poznań Plaza

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne.

Wszystkie strefy wspólne zostały odnowione – w pasażach położono nową posadzkę oraz wymieniono obudowy kolumn, a także balustrady, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. W trakcie prac zużyto: 25 000 kg kleju, 45 km przewodów, 7000 mkw. płytek.

We wnętrzach istotną rolę odgrywa światło, szczególnie naturalne, które podkreśla wyjątkowy charakter aranżacji. Właśnie dlatego ogromnym atutem Poznań Plaza są przeszklenia dachu, które rozjaśniają pasaże galerii. Dodatkowo w wyniku ostatnio przeprowadzonych prac, na pasażu pojawiły się całoszklane balustrady, do wykonania których wykorzystano 650 mkw. szkła.

Na specjalne zamówienie została zaprojektowana unikatowa instalacja świetlna. Nowoczesna konstrukcja składa się z 3 imponujących rozmiarów opraw w kształcie pierścieni, każda o średnicy 8 metrów. Oświetlenie posiada system sterowania pozwalający na zaprogramowanie indywidualnego ustawienia światła.

Z myślą o środowisku w całym centrum wymieniono oświetlenie na energooszczędne LED, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

Na nowo zaaranżowano strefę restauracyjną, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia oraz pojawiły się meble od polskich projektantów. Na terenie food courtu zaaranżowano strefę dla dzieci – z siedziskami dla maluchów i krzesełkami dziecięcymi. Wprowadzono również segregację śmieci. Nowa strefa umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej jeszcze większej liczbie klientów.

W miłej atmosferze klienci galerii mogą zrobić sobie przerwę od zakupów i odpocząć w jednej z nowych stref wypoczynkowych. Wyspy zostały wyposażone w stoliki, roślinność i komfortowe sofy. Klienci mają też możliwość indukcyjnego ładowania telefonu czy skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na terenie całej galerii jak dotychczas.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Zakończyła się VII edycja kampanii „Zbieramy krew dla Polski” organizowanej wspólnie przez Grupę Muszkieterów i PCK. W czasie jej trwania mieszkańcy 146 miejscowości oddali ponad 1 600 l krwi.

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten w listopadzie podpisała ponad 20 umów partnerskich. Łącznie z nimi, z warunków handlowych korzysta już dokładnie 1188 placówek w 9 województwach.

X