Jesteś tutaj

Zmiany w aranżacji przestrzeni galerii Poznań Plaza

Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym położeniu nacisku na estetykę wnętrz, dbając o to, aby elementy wyposażenia i wykończenia współgrały z otoczeniem oraz były funkcjonalne.

Wszystkie strefy wspólne zostały odnowione – w pasażach położono nową posadzkę oraz wymieniono obudowy kolumn, a także balustrady, obudowy słupów, pilastrów, gzymsów i łuków. W trakcie prac zużyto: 25 000 kg kleju, 45 km przewodów, 7000 mkw. płytek.

We wnętrzach istotną rolę odgrywa światło, szczególnie naturalne, które podkreśla wyjątkowy charakter aranżacji. Właśnie dlatego ogromnym atutem Poznań Plaza są przeszklenia dachu, które rozjaśniają pasaże galerii. Dodatkowo w wyniku ostatnio przeprowadzonych prac, na pasażu pojawiły się całoszklane balustrady, do wykonania których wykorzystano 650 mkw. szkła.

Na specjalne zamówienie została zaprojektowana unikatowa instalacja świetlna. Nowoczesna konstrukcja składa się z 3 imponujących rozmiarów opraw w kształcie pierścieni, każda o średnicy 8 metrów. Oświetlenie posiada system sterowania pozwalający na zaprogramowanie indywidualnego ustawienia światła.

Z myślą o środowisku w całym centrum wymieniono oświetlenie na energooszczędne LED, przygotowując budynek pod certyfikację obiektu.

Na nowo zaaranżowano strefę restauracyjną, gdzie wymieniona została podłoga, oświetlenie, przepierzenia oraz pojawiły się meble od polskich projektantów. Na terenie food courtu zaaranżowano strefę dla dzieci – z siedziskami dla maluchów i krzesełkami dziecięcymi. Wprowadzono również segregację śmieci. Nowa strefa umożliwia skorzystanie z oferty gastronomicznej jeszcze większej liczbie klientów.

W miłej atmosferze klienci galerii mogą zrobić sobie przerwę od zakupów i odpocząć w jednej z nowych stref wypoczynkowych. Wyspy zostały wyposażone w stoliki, roślinność i komfortowe sofy. Klienci mają też możliwość indukcyjnego ładowania telefonu czy skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na terenie całej galerii jak dotychczas.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dzieci i młodzież mają dziś spory wybór gorących i zimnych napojów, które mogą wypić podczas śniadania w domu lub zabrać ze sobą do szkoły. Dominują wśród nich produkty idealne dla każdego, niezależnie od wieku i na nich warto oprzeć sklepową ofertę, uzupełniając ją asortymentem kierowanym do konkretnego odbiorcy.

W pierwszy weekend września rozpoczęła się 9. edycja corocznej kampanii edukacyjnej „Odblaskowi – Widoczni na drodze”, której gospodarzem będą Centra Handlowe Auchan. Akcja ma na celu propagowanie odpowiedzialnych zachowań na drodze, a w szczególności noszenia elementów odblaskowych przez najmłodszych i ich rodziców. Dla uczestników kampanii przygotowano 60 tys. odblaskowych opasek.

X

Przeczytaj również