Jesteś tutaj

Advertisement

Zabytkowy Fiat 125p do wygrania w sklepach POLOmarket

Z okazji 22. urodzin Grupa POLOmarket przygotowała dla swoich klientów tematyczną loterię zdrapkową. Główną nagrodą jest kultowy Fiat 125p z 1978 r., vouchery na kuchnie o wartości do 10 tys. zł każdy, bony towarowe, a także wiele innych nagród rzeczowych. Łączna liczba nagród wynosi ponad 3,3 mln. Każda zdrapka biorąca udział w opisywanej loterii wygrywa.

Świętowanie urodzin Grupy POLOmarket wspólnie z klientami stało się już tradycją. Od kilku lat jesienią sieć przygotowuje wyjątkowe promocje i oferty z myślą o swoich klientach. W tym roku z okazji 22 urodzin POLOmarket zorganizował tematyczną loterię urodzinową.

– To już kolejne urodziny, które świętujemy razem z naszymi Klientami. Z tej okazji przygotowaliśmy nie tylko atrakcyjne oferty promocyjne, ale przede wszystkim zdrapkową loterię tematyczną, nawiązującą do kultowych, wspominanych z sentymentem, polskich motywów z lat 70-tych. Przygotowując komunikację akcji skupiliśmy się na tym, by w czasie jej trwania stworzyć w naszych sklepach atmosferę tamtych lat, ale z elementami humorystycznymi. Nasza loteria to bardzo duży projekt z uwagi na liczbę i wartość nagród oraz fakt, że każda z ok. 3,3 mln zdrapek wygrywa – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.

W puli nagród „Kultowej loterii urodzinowej, z tym że bardziej” poza kolekcjonerskim Fiatem 125p z 1978 r., co tydzień losowane będą vouchery na zakup kuchni o wartości do 10 tys. zł. Oprócz tego klienci będą mogli wygrać szereg nagród rzeczowych, takich jak bony zakupowe, torebki oraz galanterię skórzaną marki Batycki, telewizory, sprzęt AGD, kultowe gumy do żucia Turbo oraz Pepsi Colę w butelce retro, a także atrakcyjne rabaty na wybrane produkty.

Nagrody w stylu retro to nie jedyne elementy tematycznie nawiązujące do lat 70-tych. Zdrapki biorące udział w loterii mają formę zabawnych kartek żywnościowych, produkty świeże pakowane będą w specjalny papier stylizowany na gazetę, a głos lektora znany z Polskich Kronik Filmowych będzie opowiadał klientom naszych sklepów o kultowych rzeczach z tamtych lat. Sieć przygotowała także spot promocyjny, który będzie informował o akcji m.in. w kinach, w internecie, a także w sklepach sieci z wykorzystaniem narzędzi Digital Signage.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy za co najmniej 30 zł lub kupić produkty oznaczone plakatem „Kup i wygraj” i zachować paragon. Następnie dane z paragonu należy zarejestrować na stronie www.POLOteria.pl. Klienci, którzy używają lojalnościowej POLOkarty lub e-POLOkarty w aplikacji, podwajają swoje szanse podczas losowania nagród głównych. Loteria potrwa od 18 września do 8 października r. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 10 października.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 1 października wzrosną wynagrodzenia pracowników w całej sieci sklepów POLOmarket. Dodatkowo wszystkim nowozatrudnionym zapewnia na start zatrudnienie na umowę o pracę na okres pół roku. 

Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r.

X