Jesteś tutaj

Advertisement

Żabka z nowym logo i asortymentem

Fundusz CVC Capital Partners, nowy właściciel sieci Żabka, chce zmienić logo sieci oraz wprowadzić nowy asortyment. Z dotychczasowego logo Żabki zniknie płaz, ten model już jest testowany w wybranych sklepach. Zmienić ma się również system nawigacji po sklepach, oznaczenia cenowe. Natomiast na półkach sklepowych pojawi się m.in. więcej zdrowej żywności, gotowych produktów do podgrzania (również na miejscu w sklepie), szybkich przekąsek. Sklep ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie zapracowanego i zabieganego konsumenta. To tylko część zmian. Fundusz chce zainwestować kilkaset milionów zł w ciągu najbliższych lat w sieć, a potem sprzedać ją z zyskiem. W rozmowie z Pulsem Biznesu, Krzysztof Krawczyk zarządzający CVC w Polsce informuje – Najbardziej prawdopodobnym scenariuszem sprzedaży Żabki za kilka lat jest debiut giełdowy, ale oczywiście nie wykluczamy innych opcji.

Źródło: Puls Biznesu

Kategoria: 

Podobne artykuły

Po uzyskaniu właściwych zgód antymonopolowych, fundusz z grupy CVC Capital Partners , jednej z wiodących firm private equity i doradztwa inwestycyjnego na świecie, oficjalnie nabył firmę Żabka Polska. 27 kwietnia br. Żabka Polska i CVC Capital Partners przedstawiły założenia nowej strategii mającej na celu umocnienie obecnej poprzez rozwój oferty produktowej i wprowadzenie dodatkowych usług dostosowanych do potrzeb zabieganego i zapracowanego klienta.  

Sieć sklepów Żabka od lat stara się angażować w niesienie pomocy tym, którym potrzebne jest codzienne wsparcie. W 2018 r. przekazała Caritas ponad 180 ton żywności. To również ważne działanie społeczne, które odpowiada na problem marnowania żywności.

X