Jesteś tutaj

Żabka rozszerza współpracę z DHL

Żabka rozwija usługę nadania i odbioru paczek w swojej sieci zapewniając klientom jeszcze więcej możliwości w wyborze płatności za przesyłki. Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. Taka forma opłaty za przesyłkę wybierana jest niemal przez co trzeciego kupującego przez Internet.

– Możliwość odbioru i nadania paczek w naszej sieci cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów o czym świadczą liczby - tylko w ub. roku sklepy Żabka obsłużyły ponad 1,7 mln paczek, a ich liczba stale rośnie.  Możliwość dokonania opłaty za przesyłkę w sklepie  gotówką, kartą płatniczą czy Blikiem to dla naszych klientów  kolejne ułatwienie, by móc korzystać z usługi w najwygodniejszy dla siebie sposób codziennie  od 6.00 do 23.00 – mówi Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług.

Oprócz odbioru paczek w sklepach Żabka możliwe jest dokonanie zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane ich online. Do sklepów Żabka możliwe jest także przekierowanie przesyłki jeśli okaże się, że nie ma możliwości odbioru przesyłki w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako punkt doręczenia. 

­– Punkty takie jak Żabka  to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych wszystkich punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żabka rozwija ofertę produktów przedpłaconych dostępnych w sieci w ramach pakietu Wygodnych Usług. Od września br. we wszystkich placówkach można kupić kartę Google Play o zmiennym nominale. Żabka jako pierwsza na rynku daje klientom możliwość wyboru kwoty doładowania w przedziale między 20 zł a 400 zł. Dzięki karcie klienci mogą dokonywać płatności w sklepie Google Play m.in. za muzykę, e-booki, filmy i aplikacje.

Żabka wciąż zaskakuje nowościami na sklepowych półkach. Po raz kolejny, dzięki projektowi „Kreatorzy produktu”, to studenci zostali twórcami nowego asortymentu w kategorii Quick Meal Solutions (gotowe przekąski i posiłki). Zwycięskie koncepcje być może pojawią się w sprzedaży w ponad 6000 sklepach sieci Żabka. Autorzy najlepszych koncepcji na alternatywę dla hot-doga, poza nagrodami przewidzianymi w konkursie, otrzymają także pieniężne wynagrodzenie za prawa autorskie do swoich projektów.

X