Jesteś tutaj

Advertisement

Żabka partnerem strategicznym Centralnego Domu Technologii

Żabka Polska została partnerem strategicznym Centralnego Domu Technologii (CDT), oficjalnie zainaugurowanego 26 sierpnia br., przy udziale premiera Mateusza Morawieckiego. Jego celem jest interdyscyplinarne kształcenie kompetencji przyszłości oraz promowanie innowacyjnego i praktycznego modelu nauczania.

Centralny Dom Technologii ma łączyć innowacyjne podmioty i społeczności, pochodzące z różnych grup i aktywne w obszarze nauki, technologii oraz biznesu. Żabka, jako jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie sieci handlowych w Polsce, wspiera rozwój nowych rozwiązań technologicznych, usprawniających funkcjonowanie sklepów, ale również poprawiających komfort życia i codziennych zakupów.

- Nasze inwestycje w technologie cyfrowe mają dwa wymiary. Z jednej strony szukamy najlepszych rozwiązań na całym świecie. Jako największa sieć convenience w Europie staliśmy się atrakcyjnym partnerem dla globalnych potentatów technologicznych. Jako strategiczny partner takich potentatów, jak Microsoft, czy Spark Beyond, występujemy jako ambasador Polski i polskich firm technologicznych w trakcie międzynarodowych wydarzeń poświęconych technologiom. Te polskie firmy technologiczne to drugie oblicze rozwoju cyfrowego Żabki. Pod hasłem „Sklep Jutra” stworzyliśmy projekt angażujący grupę kilkunastu polskich start up’ów i liderów technologicznych i wspólnie pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami, które następnie testujemy w Żabce, a po potwierdzeniu ich jakości i efektywności, wdrażamy, wraz z naszymi franczyzobiorcami, do codziennego użytku. Jedno z takich rozwiązań będących w trakcie opracowania stanowi prezentowana w Centralnym Domu Technologii samoobsługowa kasa sekundowa oparta na technologii wizualnego rozpoznawania produktów – powiedział podczas otwarcia Centralnego Domu Technologicznego Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Działalność Centralnego Domu Technologicznego wpisuje się w dotychczasowe działania Żabki, która od lat wspiera i realizuje wspólnie ze szkołami i uczelniami wyższymi projekty proedukacyjne.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żabka rozwija ofertę produktów przedpłaconych dostępnych w sieci w ramach pakietu Wygodnych Usług. Od września br. we wszystkich placówkach można kupić kartę Google Play o zmiennym nominale. Żabka jako pierwsza na rynku daje klientom możliwość wyboru kwoty doładowania w przedziale między 20 zł a 400 zł. Dzięki karcie klienci mogą dokonywać płatności w sklepie Google Play m.in. za muzykę, e-booki, filmy i aplikacje.

Żabka Polska regularnie wspiera osoby potrzebujące i placówki zajmujące się niesieniem pomocy społecznej. W 2017 roku 240 ton żywności trafiło do podopiecznych ośrodków Caritas w Poznaniu, Katowicach, Gdańsku i Warszawie.

X