Jesteś tutaj

Żabka i Poczta Polska zacieśniają współpracę

Zainteresowanie usługą odbioru i nadania paczek Poczty Polskiej w liczącej blisko 5600 sklepów sieci Żabka rośnie: od początku roku odebrano już ponad milion paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym 2018.

Dzięki współpracy Poczty Polskiej z siecią sklepów Żabka w ramach usługi Odbiór w Punkcie, pojawiła się nowa jakość: to paczka czeka na klienta, a nie klient na paczkę. Może ją odebrać w dowolnej chwili, np. w drodze z pracy do domu, nawet w późnych godzinach wieczornych, w wybranej przez siebie placówce. Jest to odpowiedź na oczekiwania klienta 5.0, który na co dzień mierzy się z wyzwaniem w postaci narastającego tempa życia i konieczności ograniczenia czasu przeznaczanego na codzienne obowiązki. Klienci korzystający z usług pocztowych Poczty Polskiej mają możliwość odbioru i nadania paczek we wszystkich z blisko 5600 sklepów Żabka w całej Polsce.

– Współpraca Żabki z Pocztą Polską, której owocem jest usługa odbioru i nadania paczek w naszych sklepach, to świetny przykład synergii ofert firm działających na różnych rynkach. Klienci otrzymują usługę, dla której gwarancją satysfakcji jest z jednej strony zaufanie do marki operatora przesyłek, z drugiej – wygoda wynikająca z rozbudowanej sieci placówek Żabki. Rozwój dodatkowych usług w sklepach Żabka to nasz naturalny kierunek rozwoju, wynikający z istoty formatu convenience. Widzimy tu duży potencjał – co czwarty Polak w wieku 16-55 lat jest zainteresowany skorzystaniem z usług Żabki w zakresie nadawania i odbioru przesyłek. Z pewnością zamierzamy rozwijać ten segment oferty Żabki – powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezes zarządu Żabka Polska sp. z o.o.

Paczki Poczty Polskiej są obsługiwane w sklepach prowadzonych w ramach sieci Żabka od 2017 roku. Jak pokazują dane, usługa ta została bardzo dobrze odebrana przez klientów i zainteresowanie nią nieustająco rośnie. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku klienci odebrali w Żabkach ponad milion paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym minionym roku.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W ciągu 2 miesięcy od udostępnienia pilotażowej wersji, aplikacja sieci Żabka o nazwie żappka znalazła się wśród najczęściej pobieranych, bezpłatnych aplikacji w Polsce. Od końca maja br. aplikacja jest szeroko dostępna dla klientów i zyskuje nowe funkcjonalności – oferuje klientom wyjątkowo atrakcyjne promocje, które zmieniają się co 2 godziny oraz oferty indywidualnie dobierane dla użytkownika przez sztuczną inteligencję.

Żabka postawi ponad 100 samoobsługowych stacji naprawy rowerów w pobliżu swoich sklepów w Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Gliwicach, Częstochowie i Trójmieście. Stacje wyposażone są w stojak rowerowy, niezbędne narzędzia, a także pompkę ręczną, umożliwiające naprawę nagłych usterek rowerowych.

X