Jesteś tutaj

Tesco: rozpoczęła się VI edycja programu „Decydujesz, pomagamy”

Wędrówki Nordic Walking, Cykl Warsztatów Rękodzielniczych czy Szkolenia dla osób 40+ z pisania blogów – w ciągu 3 lat trwania programu „Decydujesz, pomagamy” Tesco Polska wsparło aż 1190 projektów społecznych. Każdy z nich był realnym wsparciem dla mieszkańców naszego kraju. Od 1 kwietnia aktywni mieszkańcy mają ponowną szansę na zdobycie jednego z 375 grantów – ruszyła VI edycja programu.

Na potrzeby programu Polska została podzielona na mikroregiony, w obrębie których organizacje mogą rywalizować o wsparcie finansowe swoich działań. Zasady programu nie ulegają zmianie – w każdym z regionów dofinansowanie w wysokości 5000 zł, 3000 zł lub 1000 zł otrzymają trzy inicjatywy społeczne. Pomysł na lokalne działania można zgłaszać za pomocą formularza dostępnego na stronie www.tesco.pl/pomagamy od 1 do 29 kwietnia 2019 roku.

Do programu może zgłosić się każdy – zarówno organizacja pozarządowa, spółdzielnia socjalna, instytucja publiczna, jak i grupa mieszkańców, która aktywnie działa w lokalnej społeczności może zgłosić pomysł na projekt na rzecz własnej okolicy. Zgłaszane projekty są bardzo autentyczne, ich tematyka bezpośrednio odpowiada na potrzeby danego regionu. Inicjatywy mogą dotyczyć edukacji dzieci i młodzieży, promocji zdrowego stylu życia, odświeżenia przestrzeni miejskich, aktywizacji osób starszych, działań na rzecz zwierząt i środowiska naturalnego, pielęgnowania lokalnych tradycji lub innych obszarów, na które mieszkańcy chcą mieć większy wpływ.

– Od 2016 r., wraz z Tesco, wsparliśmy aż 1190 projektów społecznych. Ogromne zaangażowanie mieszkańców i naszych klientów to dowód na to, że program jest najlepszą odpowiedzią na stale rosnącą wśród Polaków potrzebę współdecydowania o swoim najbliższym otoczeniu. Wsparcie podczas programu jest ogromne, widać to na przykładzie głosów oddanych w ciągu wszystkich pięciu edycji – 26 746 271. Liczby mówią same za siebie, jesteśmy pod ogromnym wrażeniem – podkreśla Katarzyna Michalska-Miszczyk, Prezes Fundacji Tesco.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć Tesco podała wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku finansowego 2018/2019. W skali całej grupy zanotowano wzrost przychodów, ale na skutek zmian prawnych w Europie Centralnej zanotowano w tym regionie spadek sprzedaży.

Sieć Tesco zamierza uruchomić na brytyjskim rynku nowy format sklepów. Ma być odpowiedzią na ekspansję dyskontów. Nowy format ma oferować asortyment odmienny od tego dostępnego w innych placówkach sieci.

X

Przeczytaj również