Jesteś tutaj

Advertisement

Skocz po paczkę do Żabki

Firma kurierska Tba EXPRESS we współpracy z Żabka Polska rusza z ogólnopolską siecią punktów odbioru przesyłek. Dzięki współpracy klienci e-sklepów, które wdrożyły usługę, będą mogli odebrać zakupy internetowe 7 dni w tygodniu od 6 rano do 23. Paczka zostanie dostarczona już następnego dnia od momentu nadania, z opcją śledzenia przesyłki na stronie tba.pl. Gdy paczka znajdzie się w wybranym punkcie, klient zostaje powiadomiony o tym fakcie wiadomością sms i e-mail. – Oprócz atrakcyjnych godzin obsługi, najważniejszą zaletą punktów odbioru w sklepach Żabka i Freshmarket są dogodne lokalizacje. Aż 8 mln klientów zamieszkuje w promieniu zaledwie 300 metrów od delikatesów tej sieci – mówi Kamila Michnowska, Project Manager Tba EXPRESS.

Operatorzy deklarują, że usługa odbioru przesyłek w delikatesach zostanie uruchomiona już w czerwcu 2015 roku w większości punktów sieci Żabka Polska. „Wdrożenie kolejnych punktów odbioru rozpoczniemy niezwłocznie w większości sklepów, zaś we wszystkich 4 tysiącach delikatesów pod marką Żabka i Freshmarket usługa zostanie udostępniona w terminie najpóźniej do końca listopada 2015 roku. Opcja dostarczania e-zakupów do delikatesów spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród klientów biznesowych. Aktualnie prowadzimy rozmowy z kolejnymi sklepami internetowymi, jak również z sieciami detalicznymi oferującymi zakupy w formule ‘click & collect’”, dodaje przedstawicielka Tba EXPRESS.

Według badania „E-Commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska”, przeprowadzonego w marcu 2014 roku na grupie 1500 internautów, z możliwości robienia zakupów online korzysta 46% użytkowników internetu. 69% badanych deklaruje, że do częstszych zakupów przez internet zachęciłyby ich niższe koszty dostawy, zaś 38% osób oczekuje szybszego dostarczania przesyłek.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Do końca stycznia br. użytkownicy telefonów komórkowych na kartę muszą zarejestrować swój numer. Rejestracji, oprócz salonów firmowych operatorów, można dokonywać również w sklepach sieci Żabka i Freshmarket.

Żabka Polska na 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyprodukowała specjalne „Kubki dobrych uczynków”, które własnoręcznie zaprojektował Jurek Owsiak. W tym roku Orkiestra pomoże dzieciom na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych, a także zainwestuje w opiekę medyczną dla seniorów. 

X