Jesteś tutaj

Relokacja sklepów Grupy Muszkieterów w Ostrowie Wielkopolskim

Sklepy Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim zmieniły lokalizację. Markety są obecnie bardziej nowoczesne, mają większe sale sprzedaży – łącznie o ok. 1500 mkw. – szersze gamy produktów dostępnych dla klientów, a także parking na około 180 miejsc. Sklepy znajdują się obecnie przy ul. Poznańskiej, w bliższej odległości od centrum miasta niż wcześniej.

Sieć przeprowadziła relokację i powiększyła sklep Intermarché w Ostrowie Wielkopolskim. Sala sprzedaży została rozbudowana o 400 mkw. i obecnie obejmuje aż 1700 mkw. powierzchni handlowej. Możliwość oferowania szerszej niż dotychczas gamy produktów, w tym m.in. bio, bezglutenowych, wegetariańskich, odżywek dla sportowców, a także delikatesowych oraz od lokalnych dostawców, to tylko niektóre korzyści związane z rozbudową obiektu. Stworzony w nowym koncepcie market zapewnia 180 miejsc parkingowych, 1 dodatkową kasę – obecnie jest ich 7 – a także dłuższe taśmy boksów kasowych, które umożliwiają wyłożenie większej liczby towarów na taśmę, dzięki czemu zmniejszają kolejki przy kasach. Co więcej, w sklepie zostało zatrudnionych 10 nowych pracowników – obecnie pracuje tam 55 osób.

– Jesteśmy przekonani, że relokacja sklepów Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim wpłynie na wygodę klientów. Wprowadziliśmy bowiem liczne unowocześnienia i rozwiązania, takie jak, m.in. dostęp do szerszego asortymentu czy wygodniejsze kasy z dłuższymi taśmami – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Docelowo obok sklepów ma powstać także stacja paliw i myjnia samochodowa oraz stacja ładowania samochodów elektrycznych.

Market Bricomarché powiększył salę sprzedaży aż o 1100 mkw. i obecnie wynosi ona 2500 mkw. Dzięki temu sklep oferuje szerszą gamę produktów z działów majsterkowanie i ogród. W nowej lokalizacji Klienci mają również dostęp do nowo wybudowanej wiaty budowlanej, a także parkingu na 180 aut.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Intermarché i Bricomarché, działające w ramach Grupy Muszkieterów, podczas XVI edycji Targów Franczyzy prezentują unikalny model franczyzowy i opowiadają o zasadach współpracy oraz prowadzenia sklepów pod tymi szyldami. Największe tego typu wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej i drugie w Europie po targach we Francji, trwa od 18 do 20 października br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat prowadzi działania na rzecz promocji profilaktyki raka piersi w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”.

X

Przeczytaj również