Jesteś tutaj

Prasa branżowa najważniejszym medium dla handlowców

Prasa handlowa okazała się najważniejszym medium pomagającym podjąć decyzje o zakupach do sklepu. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Nielsena. Badanie z 2017 r. potwierdziło, że 80 proc. sklepów otrzymuje prasę handlową, co jest wysokim osiągnięciem dla branży pism handlowych. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Polski konsument stając przy półce z przekąskami ma duży i zróżnicowany wybór w tej kategorii asortymentowej. Znajdzie tutaj produkty czekoladowe i bez czekolady, solone oraz niesolone, przeznaczone dla diabetyków oraz bezglutenowców, bez sztucznych dodatków czy też z ograniczoną liczbą kalorii. Producenci starają się odpowiadać na potrzeby konsumentów i podążać za najnowszymi trendami, wprowadzając na rynek coraz więcej nowych produktów.

Z analizy wykonanej przez firmę badawczą Nielsen wynika, że w niemal wszystkich formatach sklepów sprzedaż w tym roku zwiększyła się, jedynie hipermarkety są wyjątkiem. Największy wzrost zanotowano natomiast na stacjach paliw, które odpowiadają obecnie za 2,1% rynku sprzedaży produktów FMCG.

X