Jesteś tutaj

Advertisement

Polska Grupa Supermarketów świętowała 17. urodziny

W dniu 6 września br. Polska Grupa Supermarketów świętowała swe 17. urodziny. Impreza nawiązująca tematycznie do klimatów filmowych związanych z Bollywood odbyła się w Hotelu Double Tree by Hilton. Na zaproszenie Zarządu PGS licznie przybyli właściciele sklepów sieci oraz współpracujący z nią producenci z branży FMCG. Prezes PGS Michał Sadecki witając gości nawiązał do początków sieci sięgających 2002 r. Powstała ona z inicjatywy warszawskich kupców, początkowo jako Warszawska Grupa Supermarketów. Dynamiczny rozwój i poszerzenie obszaru działania zaowocowały nie tylko zmianą nazwy, bowiem obecnie PGS zrzesza blisko 600 sklepów w 11 województwach. Michał Sadecki jest przekonany, że jeszcze w tym roku bariera 600 sklepów zostanie „złamana”, a sklepy sieci znajdą się w kolejnych dwóch województwach, natomiast obroty sieci na koniec 2019 r. powinny przekroczyć 3,5 mld zł. PGS, zdaniem prezesa, rozwija się systematycznie, stawiając głównie na jakość, a nie na ilość placówek handlowych. Poprawiła się m.in. logistyka dostaw oparta obecnie na współpracy z TM Holding, cały czas poszerzana jest oferta asortymentowa, a marka własna sieci cieszy się dużym uznaniem wśród klientów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od 60 do 100 nowych sklepów spożywczych może otworzyć w całym kraju polska sieć Polska Grupa Supermarketów. Sieć analizuje obecnie wiele możliwości inwestycyjnych oraz opcji przejęcia poszczególnych punktów współpracujących w ramach innych sieci.

 Jedna z największych polskich sieci handlowych – Polska Grupa Supermarketów – poszerza swoje wpływy na północy Polski. Do Grupy dołączyło w czerwcu 6 nowych placówek na Pomorzu oraz Mazurach.  To kolejny krok, w ramach realizacji planu budowy czołowej, polskiej sieci spożywczej.

X