Jesteś tutaj

Poczta z Żabki i Freshmarket

Od połowy listopada w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy oraz wybranych miejscowości woj. mazowieckiego możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana w ponad 4700 sklepach sieci w całej Polsce.

Poszerzenie usługi w sieci sklepów Żabka i Freshmarket o kolejnego operatora to odpowiedź na aktualnie panujące trendy. Rok 2016 był pierwszym w historii, w którym segment przesyłek kurierskich osiągnął największy udział w ogólnej wartości rynku usług pocztowych - według „Raportu o stanie rynku pocztowego w 2016 roku”. Wynika to m.in. z dynamicznego rozwoju sektora e-commerce oraz silnej konkurencji ze strony operatorów pocztowych.

–Nasi Klienci są zapracowani i zabiegani, często nie są w stanie odebrać paczki do godz. 20.00 i oczekują rozwiązań, które ułatwią im codzienne życie. Możliwość odbioru paczek realizowanych przez Pocztę Polską w naszych sieciach, to olbrzymie ułatwienie dla naszych Klientów, wpisujące się w ideę  formatu sklepu convenience – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług w spółce Żabka Polska.

Klient Poczty Polskiej otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego przez odbiorcę sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu, adresat otrzyma powiadomienie SMS-em. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W sieci sklepów Żabka i Freshmarket pojawiła się wyjątkowa kolekcja numizmatów z wizerunkami najlepszych piłkarzy polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Monety wybite przez spółkę „Mennica Polska od 1766” mają wartość kolekcjonerską i stanowią wyjątkową pamiątkę związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2018.  

X