Jesteś tutaj

ORLEN z najnowocześniejszą stacją paliw w Europie

PKN ORLEN udostępnił klientom pierwszą stację paliw w formacie drive through. To unikatowe na skalę europejską rozwiązanie jest odpowiedzią na oczekiwania klientów w zakresie szybkiej i sprawnej obsługi. O zaletach ORLEN Drive, na którym można zatankować, zamówić produkty gastronomiczne i zapłacić za wszystkie usługi bez konieczności wysiadania z auta można się przekonać w Miejscu Obsługi Podróżnych w Michałowicach, na trasie Łódź - Wrocław.

- Segment detaliczny stanowi bardzo ważny obszar naszej działalności. Jako lider na wymagającym i konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej wsłuchujemy się w głosy klientów i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania. Sukcesywnie zwiększając wolumeny sprzedaży paliw musimy również pamiętać o poszerzaniu oferty pozapaliwowej – podkreśla Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

W ramach rozwiązania ORLEN Drive, na MOP w Michałowicach dostępne będą dwie tzw. linie drive, które umożliwią zakup gastronomii i zatankowanie auta bez konieczności wysiadania z pojazdu. W celu rozładowania ruchu na stacji paliw, jedna z nich będzie dedykowana wyłącznie klientom korzystającym z usług gastronomicznych. Projekt wpisuje się w ten sposób w innowacyjny wymiar strategii PKN ORLEN w obszarze sprzedaży detalicznej. Jej celem jest bowiem m.in. dalsza rozbudowa sieci detalicznej, prowadząca do rozwoju QSR (Quick Service Restaurants) na stacjach paliw i transformacji w kierunku punktów kompleksowej obsługi klientów. Dodatkowo klienci będą mogli skorzystać z kiosku samoobsługowego wewnątrz stacji. Docelowo skróci to czas obsługi i zwiększy komfort zakupów. Samoobsługowe ekrany będzie wspierał kolejkowy system numerowania.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Rynek słowacki jest kolejnym po polskim, czeskim, niemieckim i litewskim, na którym pojawią się stacje Grupy Orlen. Sieć na Słowacji będzie funkcjonowała pod marką Benzina, która na tamtejszym rynku działała przez kilka dekad.

W 2019 r. PKN Orlen dynamicznie rozwijał format gastronomiczny i sklepowy, między innymi w Polsce, gdzie powstały 164 nowe sklepy convenience pod marką O!SHOP i w Niemczech, gdzie liczba punktów star Connect zwiększyła się ponad dwukrotnie. Sieć detaliczna koncernu pojawiła się na rynku słowackim, na którym na koniec 2019 r. spółka posiadała 10 stacji paliw. Rozpoczęto proces co-brandingu, w ramach którego już niemal na wszystkich stacjach sieci widoczna jest marka ORLEN.

X

Przeczytaj również