Jesteś tutaj

Nowy Dyrektor Generalny sieci Intermarché

Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarché w Polsce.

– Cieszymy się, że Marek Wojnowski ze swoim ponad 20-letnim doświadczeniem w branży spożywczej dołączył do naszego zespołu. Wsparcie Marka będzie kluczowe, aby wraz z Zarządem Dyrekcji Handlowej Intermarché, właścicielami sklepów i pracownikami centrali, prowadzić dalsze zmiany w zarządzaniu Intermarché, na kluczowym dla sieci etapie transformacji i w ramach planów jej dalszego rozwoju – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów i dodaje – Polski rynek stawia przed nami mnóstwo wyzwań, szczególnie w obliczu ograniczenia handlu w wybrane niedziele. Niemniej jednak dzięki pracy i zaangażowaniu naszych zespołów oraz właścicieli sklepów wierzymy, że będziemy w stanie przekuwać wyzwania w nowe możliwości.

Marek Wojnowski z wykształcenia jest ekonomistą oraz absolwentem studiów MBA. Posiada wieloletnie doświadczenie w handlu. W przeszłości piastował kluczowe stanowiska w Zarządach takich sieci jak Lidl, Plus Discount, Polomarket, EKO czy Chata Polska. Prowadził także szereg projektów z zakresu transformacji i wzrostu efektywności biznesu.

– Intermarché to bez wątpienia jeden z liderów handlu spożywczego w Polsce. Sieć wyróżnia się atrakcyjną formą współpracy dla niezależnych przedsiębiorców szukających drogi rozwoju. Cieszę się, że dołączyłem do Grupy Muszkieterów i wraz z zespołem pokieruję dalszym rozwojem sieci. Jestem przekonany, że wspólnie możemy zbudować jeszcze silniejszy biznes – podsumowuje Marek Wojnowski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Grupa Muszkieterów opublikowała wyniki finansowe za 2017 r., raportując 2,1 proc. wzrost. Przychody pionu rolno-spożywczego istotnie zwiększyły obrót całkowity Grupy Muszkieterów w Europie, który wyniósł 41,6 mld euro.

Od 6 do 19 listopada br. klienci sieci sklepów Intermarché już po raz piąty mogą pomóc lokalnym schroniskom, które zapewniają opiekę bezdomnym zwierzętom. Tegoroczna, charytatywna zbiórka karmy jest organizowana w 196 miastach i pomoże 136 schroniskom oraz fundacjom dla zwierząt w całej Polsce. W ramach akcji prowadzony jest również konkurs w mediach społecznościowych ze specjalnym hashtagiem – #WspierajPrzyjaciół.

X