Jesteś tutaj

Nowe sklepy i rozszerzenia powierzchni najmu w Galerii Echo

Galeria Echo poszerza grono najemców. To najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Kielcach i jedna z największych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. oferuje ponad 250 różnego rodzaju sklepów i punktów usługowych.

Od niedawna w tym należącym do EPP najpopularniejszym centrum handlowym w Kielcach można odwiedzić m.in. multibrandowy sklep z odzieżą, obuwiem i akcesoriami sportowymi 50 style oraz salon mody męskiej Recman. W ostatnim czasie w centrum uruchomiony został również pierwszy w regionie stacjonarny sneakershop Sneakers by Distance z obuwiem kultowych marek, a już niedługo dołączą do niego także ekskluzywny sklep z odzieżą dla panów New Man Style oraz salon Puccini oferujący wysokiej jakości akcesoria podróżne i galanterię skórzaną. Dodatkowo swoje dotychczasowe placówki powiększyły marki Sizeer i Big Star. W zupełnie nowej odsłonie zaprezentował się natomiast sklep Sportalm oferujący markową odzież damską i męską, który od 21 lipca funkcjonuje pod nową nazwą Luxury-Fashion.

Poza stale rozwijaną i optymalizowaną ofertą handlowo-usługową Galeria Echo proponuje też szereg dodatkowych rozrywek skierowanych nie tylko do dorosłych, ale również najmłodszych gości. Warto tu wspomnieć chociażby ostatnią edycję Projektu Plaża, w ramach której dzieci mogły pobawić się w specjalnie zaaranżowanej piaskownicy i towarzyszącej jej indiańskiej wiosce. Z myślą o najmłodszych zaplanowano także dodatkowe atrakcje w obrębie funkcjonującej już przestrzeni Kids Play.

Kategoria: 

Podobne artykuły

EPP, największy właściciel nieruchomości handlowych w Polsce pod względem GLA, odnotował rekordowe wyniki za 2018 r. Zysk do podziału wzrósł o 26% rok do roku, do 96 mln euro. Wartość portfela aktywów EPP wzrosła o 27%, do 2,5 mld euro. W 2018 r. EPP rozszerzyło swój portfel o wiele nowych obiektów zwiększając handlową powierzchnię najmu brutto (GLA) o 54% do 684 tys. mkw. Jednocześnie współczynnik niewynajętej powierzchni handlowej wyniósł poniżej 1%.

W centrach handlowych EPP w ubiegłym roku odnotowano rekordową liczbę 100 mln odwiedzających. Spółka osiągnęła ponadto imponujący wzrost dochodów netto z najmu  w wysokości 4,2%.

X