Jesteś tutaj

Advertisement

Netto świętuje 21 lat na polskim rynku

Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce powstał w 1995 r. w Szczecinie. Od tamtej pory polscy konsumenci do wyboru mają aż 359 placówek w całym kraju. Z okazji 21 urodzin sieć Netto razem z radiem Złote Przeboje przygotowała wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania są bony na zakupy oraz udział w warsztatach kulinarnych. W ofercie dostępnej w każdym sklepie sieci, jednym z najważniejszych elementów jest półka ze zdrową żywnością. W tym kontekście sieć przygotowała wyjątkowy konkurs z nagrodami, Dzisiaj w radiu Złote Przeboje Odetta Moro i Piotr Jaworski będą dzielić się ze swoimi słuchaczami sekretami na temat zdrowego żywienia i bycia fit. Każdy, kto do 16 września prześle swój własny sposób na zdrowy tryb życia ma szansę otrzymać od Netto bon o wartości 100 zł na zakupy w sklepie. Do zdobycia będzie aż 21 bonów. Konkurs z radiem Złote Przeboje to również okazja, aby wziąć udział w profesjonalnych warsztatach kulinarnych. 40 osób ma szansę wygrać zaproszenie na wydarzenie i pod okiem doświadczonych kucharzy podszlifować swoje kulinarne umiejętności. Warsztaty zaplanowano w 7 miastach Polski: Szczecinie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z tej okazji sieć handlowa przygotowała specjalny program lojalnościowy dla dzieci, które lubią gotować. Twarzą programu jest Natalia Paździor, zwyciężczyni pierwszej edycji MasterChef Junior. Akcja rozpocznie się  27 lutego. 

Sieć Netto rokrocznie przeprowadza wśród swoich pracowników badania dotyczące atmosfery w pracy i nastrojów pracowników. Wyniki ostatnich badań podsumował Roman Borecki, HR menedżer w sieci Netto Polska. 

X