Jesteś tutaj

Netto rusza z drugą odsłoną programu lojalnościowego

Sieć handlowa Netto 17 czerwca rozpoczęła drugą odsłonę programu lojalnościowego. Tym razem w zamian za zakupy Netto oferuje swoim klientom zniżkę na noże renomowanej marki Thomas by Rosenthal group.

Aby skorzystać z rabatu, wystarczy podczas zakupów zebrać 10 naklejek na specjalnej karcie kolekcjonerskiej, dostępnej we wszystkich sklepach sieci Netto. Za każde wydane 25 zł klient otrzyma jedną naklejkę. Zebranie wszystkich naklejek pozwala na uzyskanie 75 proc. rabatu na zakup wysokiej jakości noży niemieckiego producenta Thomas by Rosenthal group.

W ofercie programu lojalnościowego dostępne jest osiem rodzajów noży o różnym przeznaczeniu oraz długości. W sklepach sieci Netto można będzie znaleźć również dodatkowe akcesoria w promocyjnej cenie – drewnianą deskę do krojenia oraz stojak na noże marki Thomas by Rosenthal group. Nowa akcja lojalnościowa potrwa do 14 września 2019 r., można do niej przystąpić we wszystkich sklepach Netto.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce powstał w 1995 r. w Szczecinie. Od tamtej pory polscy konsumenci do wyboru mają aż 359 placówek w całym kraju. 

W Bielanach Wrocławskich, handlowym zapleczu stolicy Dolnego Śląska, od 12 czerwca zaczął działać 322. sklep sieci handlowej Netto w Polsce. Również dziś swoją inaugurację ma Netto w Garwolinie.

X

Przeczytaj również