Jesteś tutaj

Netto otwiera kolejny sklep w galerii handlowej

Najpierw Galeria Madison w Gdańsku teraz Outlet Park w Szczecinie – sieć Netto po raz kolejny na ulokowanie swojej placówki wybrała galerię handlową. To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek nową jakość, czyli koncept 3.0.

11 kwietnia miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego sklepu Netto w koncepcie 3.0. Tym razem mieszkańcy Szczecina mieli okazję doświadczyć zakupów w nowym, lepszym wymiarze. Koncept 3.0 zakłada bowiem dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia, na które składają się nastrojowa muzyka, poszerzona oferta, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment, dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

– Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że na mapie pojawił się właśnie kolejny sklep Netto usytuowany w galerii handlowej – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, gdzie także wczoraj, 11 kwietnia, został otwarty nowy sklep Netto, marka oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka i Smolańska), w Policach oraz w Świebodzinie już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto powstałe w zgodzie z założeniami najnowszego konceptu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii 8 znanych blogerów.

Sieć sklepów Netto jest oficjalnym partnerem wydawnictwa „Mali szefowie kuchni” Josepha Seeletso. – Zostaliśmy partnerem książki, ponieważ uważamy, że budowanie świadomości kulinarnej i kultury gotowania od najmłodszych lat to krok ku temu, abyśmy wszyscy w przyszłości mogli cieszyć się nie tylko smaczniejszymi, ale zdrowszymi i bardziej urozmaiconymi  posiłkami – mówi Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto Sp. z o.o.

X