Jesteś tutaj

Netto, Łukasz Piszczek i Borussia Dortmund łączą siły

Sieć handlowa Netto została oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy detalista wesprze budowę pierwszej szkółki piłkarskiej klubu w Polsce. Inicjatorem przedsięwzięcia jest Łukasz Piszczek – piłkarz grający na co dzień w Borussi, a pochodzący z Goczałkowic-Zdroju, gdzie już niedługo będą mogli rozpocząć szkolenia najmłodsi fani footballu.

Netto od dawna angażuje się w liczne projekty sportowe, których celem jest wspieranie rozwoju młodych sportowców. Tym razem sieć handlowa nawiązała współpracę, z kultowym klubem piłkarskim Borussią Dortmund, która oficjalnie rozpocznie się 1 lipca 2019 r. To pierwszy tego typu projekt BVB w Polsce. W ramach podpisanej umowy, Netto zostało partnerem regionalnym klubu i razem z nim oraz jednym z najlepszych polskich piłkarzy, Łukaszem Piszczkiem, wybudują Akademię Piłkarską w Goczałkowicach-Zdroju – rodzinnej miejscowości piłkarza, gdzie rozpoczęła się jego wielka kariera.

Fundacja Akademia Łukasza Piszczka razem z klubem, do którego należy piłkarz oraz siecią Netto, zadbają o szlifowanie talentów najmłodszych, którzy już niebawem będą mogli wybrać się na pierwszy trening w nowo powstałym obiekcie sportowym.

– Sponsoring sportowy to bardzo ważny element naszych działań ¬– mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Teraz, razem z Fundacją Akademia Łukasza Piszczka oraz klubem Borussia Dortmund mamy okazję stworzyć miejsce, które stanie się kuźnią piłkarskich talentów. Takie inicjatywy dają nam ogromną satysfakcję i jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego ambitnego projektu, który z pewnością przyczyni się do rozwoju niejednej sportowej kariery.

Pierwszy kurs piłkarski ma wystartować już latem i potrwa od 5 do 9 sierpnia. Na murawie, pod okiem profesjonalistów, będą szlifować swoje umiejętności dzieci w wieku od 7 do 14 lat.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Netto wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”, której celem jest zachęcenie klientów do spożywania świeżych produktów. Marka zaprosiła do udziału w kampanii 8 znanych blogerów.

Sieć sklepów Netto jest oficjalnym partnerem wydawnictwa „Mali szefowie kuchni” Josepha Seeletso. – Zostaliśmy partnerem książki, ponieważ uważamy, że budowanie świadomości kulinarnej i kultury gotowania od najmłodszych lat to krok ku temu, abyśmy wszyscy w przyszłości mogli cieszyć się nie tylko smaczniejszymi, ale zdrowszymi i bardziej urozmaiconymi  posiłkami – mówi Katarzyna Werner, Marketing Operations Coordinator w Netto Sp. z o.o.

X