Jesteś tutaj

Mobilne outlety Biedronki

Biedronka wprowadza kolejne wakacyjne udogodnienie dla swoich klientów. Po wielkim sukcesie namiotów wyprzedażowych – następnym innowacyjnym pomysłem sieci są przyczepy wyprzedażowe. Produkty przemysłowe w ramach oferty Outlet Trucków można kupić w obniżonych do 70% cenach.

Gorzów Wielkopolski, Gniezno, Lwówek – to tylko kilka z wielu miast, do których przyjechały przyczepy wyprzedażowe Biedronki z towarami przemysłowymi z kategorii non food i tekstyliów, pochodzącymi z poprzednich kolekcji. Dzięki innowacyjnej, mobilnej formule takiej sprzedaży, lokalizacja Outlet Trucków zmienia się co 7 dni, a sprzedaż odbywa się w tygodniowych cyklach. Do poniedziałku 19.08 do ciężarówki można wstąpić w Czarnkowie, Gnieźnie i Swarzędzu – Zalasewie. W kolejnym tygodniu od wtorku 20.08 Outlet Trucki będą czekać na klientów w Kórniku na ul. Woźniaka, Lwówku na ul. Pniewskiej i we Wronkach przy Mickiewicza 24.

– Outlet Trucki Biedronki to zupełnie nowa propozycja. W każdym tygodniu przyczepy będą stały w innych lokalizacjach, umożliwiając tanie zakupy jak największej liczbie klientów z kilkunastu miejscowości. Na szukających okazji w czasie tych tygodniowych akcji wyprzedażowych czekają przyczepy o powierzchni 36 mkw. z 15 paletami pełnymi produktów. Największą popularnością cieszą artykuły gospodarstwa domowego – mówi Adam Rybczonek, Regionalny Menedżer ds.Marketingu Operacyjnego

Przyczepy przystosowane są do potrzeb klientów – znajdują się w nich terminale płatnicze umożliwiające płatność kartą i klimatyzatory, które utrzymują komfortową temperaturę nawet w czasie letnich upałów. W miastach Wielkopolski można spotkać obecnie 3 ciężarówki otwarte od 9.00 do 20.00. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wczoraj w Toruniu przy ul. Waryńskiego został otwarty nowy sklep sieci Biedronka. Z tej okazji dla klientów przygotowano specjalną ofertę produktów w atrakcyjnych cenach oraz degustacje artykułów spożywczych. Jest to 23. placówka sieci w tym mieście.

5 marca ruszył wyjątkowy konkurs „Piórko 2015" organizowany przez sieć Biedronka. Ma on na celu wyłonienie najlepszego tekstu dla dzieci spośród prac nadsyłanych przez autorów, którzy do tej pory jeszcze nie publikowali*. Nagroda dla zwycięzcy to 100 tys. zł.

X