Jesteś tutaj

Manufaktura podsumowała 2018 r.

Miniony, 2018 r. był dla Manufaktury kolejnym, w którym odnotowano zarówno wzrost frekwencji, jak i wzrost obrotów. Pojawili się nowi najemcy, zrealizowano liczne modernizacje. Manufaktura zorganizowała ponad 100 wydarzeń kulturalnych, sportowych i rozrywkowych. Centrum zdobyło też prestiżowe nagrody branżowe za realizację eventów.

– Największym wyzwaniem, przed którym stanęliśmy w minionym roku były zmiany wynikające z wprowadzenia ustawy o zakazie handlu w wybrane niedziele – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury. Mimo tego Manufaktura po raz kolejny odnotowała wzrost frekwencji, tym razem na poziomie 2,4%. Oznacza to, że w ciągu roku odnotowano ponad 21 mln wizyt. – Wraz ze wzrostem frekwencji zaobserwowaliśmy, tak ważny dla naszych najemców wzrost obrotów o 7,4% – dodaje Anna Łajszczak-Kucharska.

W 2018 r. do grona najemców Manufaktury dołączyło kilkanaście polskich i światowych marek. Wśród nich szczególnie silnie reprezentowana jest branża gastronomiczna: otwarto dwie nowe restauracje na rynku – Lavash i Pini Grill & Delikatesy, także na rynku swoje miejsce znalazły dwa nowe punkty gastronomiczne – Gorąca Pączkarnia i Soup Coulture, a Pasibus otworzył restaurację w części Food Court. W minionym roku swoje miejsce w Manufakturze znalazły też marki odzieżowe i obuwnicze, a także dwa sklepy oferujące wszelkiego typu akcesoria. Jesienią odbyło się huczne i długo oczekiwane otwarcie klubu Saturn Fitness. Blisko dwadzieścia sklepów i butików zostało odnowionych według najnowszych trendów wnętrzarskich. W tej grupie znalazły się również restauracje – Hana Sushi i La Vende.

W minionym roku, działania Manufaktury zostały wielokrotnie dostrzeżone przez ekspertów branży. We wrześniu przyznano centrum Solal Marketing Awards – nagrodę ICSC (International Council of Shopping Centers). To najważniejsze europejskie wyróżnienie w dziedzinie marketingu centrów handlowych. Po raz kolejny eksperci z całego świata docenili działania Manufaktury przyznając jej Złoty Solal w kategorii Footfall Activation. Jury dostrzegło spektakularną akcję artystyczną Light up Manu – Digital Tigers Origami. Za to samo wydarzenie Manufaktura została nagrodzona podczas Gali Retail Awards.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Liczba klientów w centrach handlowych w Polsce spadła w styczniu o 6% rok do roku – wynika z danych FootFall Indeks Polska, który bada frekwencję w centrach handlowych. Nastąpił natomiast znaczny wzrost odwiedzin w stosunku miesięcznym.

Liczba klientów w centrach handlowych spadła w czerwcu o 4,2% rok do roku – wynika z danych FootFall Indeks Polska, który bada frekwencję w centrach handlowych. Czerwiec był czwartym miesiącem, w którym obowiązywał zakaz handlu w niektóre niedziele.

X