Jesteś tutaj

Kupując Milkę wspierasz Szlachetną Paczką

Milka, kierując się pozytywnymi doświadczeniami we współpracy ze Szlachetną Paczką postanowiła po raz kolejny wesprzeć akcję. Aby Paczka mogła działać przez cały rok, nie tylko w okresie Świąt, Milka przekazała pół miliona złotych na codzienną działalność organizacji i wolontariuszy. Rok temu współpraca ta zaowocowała ogromnym zaangażowaniem Polaków w pomaganie – zjednoczyła w tej szlachetnej idei blisko milion osób, dotarła z pomocą do 19 580 rodzin.

– W ubiegłym roku, działając z ekipą SZLACHETNEJ PACZKI, przekonaliśmy się, że pomaganie ma jeszcze większą moc, gdy jest nas więcej i robi się to wspólnie. Dlatego zachęcamy wszystkich do włączenia się w akcję również i w tej edycji. W tym roku na pomoc czeka blisko 20 000 rodzin. Pomagać można na kilka sposobów - przygotowując paczkę dla wybranej rodziny, kupując cegiełkę bądź podczas zakupów wybierając produkty Milka na Święta – mówi Urszula Czerniawska, Junior Brand Manager Milka, Mondelez Polska.

Jak pomóc SZLACHETNEJ PACZCE

Zachęcamy do pomagania innym i  włączenia się w Szlachetną Paczkę. Swój udział w akcji można zgłosić za pośrednictwem strony www.szlachetnapaczka.pl. Lista potrzebujących rodzin dostępna będzie już 21 listopada. Więcej informacji na temat zaangażowania Milki w tegoroczną edycję akcji można znaleźć na stronie www.fioletowastrona.pl.

 

Kategoria: 

Podobne artykuły

29-30 maja w wybranych sklepach Gama odbędą się „Dni Dawcy Szpiku Kostnego” pod patronem DKMS. Misją Fundacji DKMS jest znalezienie dawcy dla każdego pacjenta na świecie potrzebującego przeszczepienia szpiku lub komórek macierzystych. W ciągu 24 lat szansę na życie chorym na raka krwi podarowało ponad 40 tysięcy osób z baz DKMS.

29 maja  został uroczyście otwarty 7000. sklep abc w Gdańsku przy ul. Wilhelma Stryjewskiego 29c. W 2014 r. do sieci abc dołączyło 860 placówek. W tym samym okresie do wszystkich sieci franczyzowych na rynku (wg danych PROFIT system) przyłączyło się ok. 1860 sklepów spożywczych, a to oznacza, że niemal co drugi sklep wybierał szyld abc „po sąsiedzku”. 

X

Przeczytaj również