Jesteś tutaj

Advertisement

„Kubki dobrych uczynków” Jurka Owsiaka w sieci Żabka i Freshmarket

Żabka Polska na 23. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyprodukowała specjalne „Kubki dobrych uczynków”, które własnoręcznie zaprojektował Jurek Owsiak. W tym roku Orkiestra pomoże dzieciom na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych, a także zainwestuje w opiekę medyczną dla seniorów. W akcję zaangażowanych jest kilkanaście tysięcy ajentów i sprzedawców sieci Żabka i Freshmarket. Całkowity dochód ze sprzedaży i zbiórki zasili konto WOŚP.

– Wspólnie z Firmą Żabka Polska wymyśliliśmy ideę „Kubków dobrych uczynków”, których sprzedaż nie tylko wesprze najbardziej potrzebujących, ale każdego dnia będzie przypominać nam o tym, że wspólnie możemy zmieniać świat i robić wiele dobrego. Żabka Polska gra z nami niemal od początku, zaangażowanych jest co roku kilkanaście tysięcy ajentów, sprzedawców oraz pracowników. Dziękuję wszystkim i liczę, że i tym razem to będzie niesamowity finał – komentuje Jurek Owsiak.

– 23. Finał WOŚP będzie dla naszych klientów wyjątkowy. Wspólnie z ajentami oraz sprzedawcami sklepów Żabka i Freshmarket będziemy zbierać fundusze dla potrzebujących dzieci i seniorów, jednocześnie po raz pierwszy oferujemy możliwość wsparcia Fundacji poprzez zakup „Kubka dobrych uczynków”. Liczymy na to, że i tym razem pobijemy swój własny rekord i zbierzemy jeszcze więcej pieniędzy niż w ubiegłym roku - komentuje Jacek Spychała, Dyrektor ds. Public Relations.

Żabka Polska niemal od początku współpracuje z fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w ciągu ostatnich 5 lat ajenci oraz sprzedawcy zebrali na rzecz Fundacji blisko 1,5 mln złotych. Firma angażuje się również w dodatkowe akcje, organizowane przez Jurka Owsiaka m.in. STOP POWODZIOM.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od połowy listopada w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy oraz wybranych miejscowości woj. mazowieckiego możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana w ponad 4700 sklepach sieci w całej Polsce.

Od października ub. roku w sieciach Żabka i Freshmarket wydanych zostało już blisko 2 miliony kart w ramach programów lojalnościowych „Codzienne Korzyści” oraz „Fresh Club. Przywilej Korzyści”. Klienci docenili nową ofertę nagród, a także możliwość dokonania tańszych zakupów. W kolejnej odsłonie programu pojawiły się w sklepach nowe nagrody: maskotki ze specjalnej kolekcji postaci z kreskówek „Lonney Tunes” oraz wysokiej jakości naczynia kuchenne. 

X

Przeczytaj również