Jesteś tutaj

Kolporter rezygnuje z plastikowych reklamówek

Kolporter wycofał z sieci saloników wszystkie rodzaje foliowych reklamówek. Zastąpiły je bawełniane, biodegradowalne torby.

– Podjęliśmy decyzję o całkowitym wycofaniu z saloników Kolportera wszystkich plastikowych reklamówek, w tym również tzw. zrywek. Oczywiście kluczowe znaczenie miała dla nas kwestia ochrony środowiska. Coraz bardziej alarmujące dane pokazują wyraźnie, że niezbędna jest aktywność każdego z nas w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci doskonale to rozumieją i pozytywnie ocenią tę zmianę – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Plastikowe reklamówki zostały wycofane z saloników Kolportera we wrześniu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne.

Od początku października do połowy listopada br. Kolporter powiększył swoją sieć o kolejnych osiem saloników prasowych i cztery salony Top-Press. Te ostatnie otwarto w centrach handlowych w Starachowicach, Pile, Tarnowie i Sochaczewie.

X