Jesteś tutaj

Advertisement

Kolejne otwarcie SPAR Polska – tym razem Podhale

W jednej z bardziej urokliwych tatrzańskich miejscowości – Chochołowie, w czwartek 29 sierpnia swoją działalność zainaugurował kolejny sklep sieci franczyzowej SPAR Polska.

Nowo otwarta placówka ma ponad 300 mkw. powierzchni sprzedażowej i jest pierwszym sklepem w sieci franczyzowej SPAR Polska państwa Klementyny i Krystiana. Sklep posiada atrakcyjną lokalizację – znajduje się w bliskim sąsiedztwie Term Chochołowskich, największych term w Polsce, będących lokalną podhalańską atrakcją. Dlatego właściciele liczą, że oprócz mieszkańców wsi i okolic, na zakupy wstępować będą również turyści przyjeżdżający do Chochołowa oraz liczni przejezdni. Właściciele zadbali o szeroki wybór asortymentu, w tym również produktów regionalnych, wzbudzających największe zainteresowanie turystów, jak sery czy alkohole. – To nie tylko nasz pierwszy sklep w sieci SPAR Polska, ale pierwszy sklep w ogóle – mówi współwłaściciel, pan Krystian. – Zaczynamy swoją przygodę z handlem i chcieliśmy stać się częścią większego, doświadczonego partnera, od którego będziemy mogli czerpać wiedzę i praktyczne umiejętności.

SPAR Polska otworzył kolejny sklep, pomimo trwającego w tle sporu dotyczącego licencji SPAR na polskim rynku. Wcześniej, w czerwcu, sieć otworzyła również kolejny sklep w Krakowie. Spółka niedawno ogłosiła dobre wyniki sprzedaży sieci za pierwsze 6 miesięcy 2019 r., raportując wzrost w pierwszej połowie roku o 5,56% w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W czerwcu br. sieć SPAR uruchomiła kolejną placówkę w formacie SPAR Express. Nowy sklep o powierzchni 140 mkw. znajduje się w Pogwizdowie Nowym niedaleko Rzeszowa.

Coraz więcej konsumentów angażuje się w działania proekologiczne, propaguje zdrowy styl życia, świadomie dokonuje wyborów, dbając o środowisko naturalne. Szczególnie na sile zyskuje chęć ograniczania zużycia jednorazowego plastiku. SPAR Polska, jako firma w której działania silnie wpisana jest odpowiedzialność społeczna, zachęca swoich franczyzobiorców do promowania troski o środowisko, pomagając ich klientom ograniczyć ilość zużywanych opakowań w ramach akcji #GrajWzielone.

X

Przeczytaj również