Jesteś tutaj

Klienci oczekują programów lojalnościowych

Firma Nielsen przeprowadziła badanie z którego wynika, że 83 proc. Polaków oczekuje od sieci handlowych programów lojalnościowych, w których za regularne kupowanie w sklepie przyznawane są pluszowe zabawki. Klienci czują się w ten sposób docenieni za swoją lojalność.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie firmy TCC Retail Marketing, autora koncepcji w oparciu, o którą powstał „Gang Świeżaków” dostępny w Biedronce. Jednak nie tylko ta sieć wprowadziła podobną kampanię, w której za regularne robienie zakupów klienci mogli kupić pluszaki w okazyjnych cenach. Podobne rozwiązanie wprowadziły m.in.: Lidl, Kaufland, Intermarche, czy Chata Polska.

Z badania Nielsena wynika, że aż 93 proc. osób słyszało o „Gangu Świeżaków”, 40 proc. ankietowanych przyznało, że w czasie jej trwania częściej odwiedzało „Biedronkę. Natomiast 83 proc. osób liczy, że odbędzie się kolejna edycja kampanii.

Źródło: wirtualnemedia.pl

Foto: Shutterstock.com

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku Czarny Piątek przypada 23 listopada – sklepy przygotowują się do rozpoczęcia maratonu zakupów świątecznych i wyprzedaży. Handlowcy zastanawiają się co zrobić, żeby skutecznie przyciągnąć kupujących. Jak wynika z badania wykonanego na potrzeby raportu Santander Consumer Bank “Polaków portfel własny – kochamy okazje”, w roku 2017 z promocji przygotowanych na Black Friday skorzystało 18% Polaków, natomiast w tym roku planuje to zrobić już co czwarty.

Polacy nie robią zakupów na zapas. Zamiast tego wolimy wybrać się do sklepu nawet codziennie. Podczas takich małych zakupów często sięga się m.in. po produkty impulsowe, które kupuje się na poprawę humoru.

X