Jesteś tutaj

Kaufland coraz bardziej EKO

Kaufland podejmuje kolejne inicjatywy umożliwiające ograniczenie wykorzystania plastiku. Na półkach sieci Kaufland pojawiły się ekologiczne zamienniki jednorazowych talerzy, słomek czy sztućców. To efekt 3. odsłony akcji „Startup by Kaufland”, mającej promować nowe produkty od polskich dostawców.

Program „Startup by Kaufland” został uruchomiony w marcu 2019 r. Jego celem jest promocja polskich producentów, których asortyment może zdobyć zaufanie klientów, ale nie zawsze ma szansę trafić do szerokiego grona klientów. Sieć Kaufland oferuje wybranym partnerom, którzy mogą zgłaszać swoje produkty przez stronę www.startupbykaufland.pl, wystawienie produktów na pólkach 212 sklepów na terenie całego kraju. W ramach tej inicjatywy na szczególną uwagę mogą liczyć producenci oferujący asortyment przyjazny środowisku.

Najnowsza, trzecia już edycja akcji, ruszyła w sklepach Kaufland 21 maja br. Tym razem na półki sieci trafiły artykuły BIO. Klienci Kaufland mogą kupić m.in. wykonane bez obróbki termicznej, odporne na wodę i wysokie temperatury talerze z liści palmy czy wykonane z certyfikowanych surowców biologicznych słomki i kubki. Materiały pochodzą ze źródeł odnawialnych oraz są biodegradowalne, dzięki czemu nie obciążają środowiska naturalnego, ponieważ ulegają szybkiemu rozkładowi w przyrodzie.  W ofercie dostępne będą także drewniane sztućce z drewna brzozowego, pochodzącego z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. BIO zamienniki będą dostępne w marketach sieci do 3 czerwca.

Tym samym sieć Kaufland kolejny raz rozszerza ofertę, proponując swoim klientom produkty, które wpisują się w strategię CSR „Działanie robi różnicę”. W ramach dwóch poprzednich edycji akcji „Startup by Kaufland” klienci sieci mogli poznać m.in. ekologiczne środki czyszczące czy żywność BIO. Wszystkie produkty, wybierane w ramach programu „Startup by Kaufland”,  trafiają na specjalnie wyeksponowane miejsce na końcu regałów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sieć Kaufland wprowadza nowy dodatek motywacyjny dla swoich pracowników. Za dyspozycyjność i wzorową frekwencję pracownicy sklepów oraz centrów dystrybucyjnych mogą liczyć nawet na 400 zł dodatku do wynagrodzenia.

Kaufland nieustannie podejmuje działania mające na celu ograniczenie zużycia i produkcji opakowań z tworzywa sztucznego. Sieć zrezygnowała z butelkowej wody mineralnej w swojej centrali, przechodząc na korzystanie z dystrybutorów filtrujących wodę, dzięki czemu będzie zużywać rocznie około 90 tys. plastikowych butelek mniej.

X