Jesteś tutaj

Historyczna Żabka na Rynku Głównym w Krakowie

Żabka otworzyła swój pierwszy sklep przy Rynku Głównym w Krakowie. Historyczny wymiar lokalizacji podkreśla stylizowane wnętrze, w którym odzwierciedlono wystrój sklepów i lokali usługowych z początku XX wieku. Dla klientów sieć przygotowała, dołączaną do zakupów, specjalną kartkę pocztową z unikalnym znaczkiem „Dla Krakowa”. Kartkę oraz znaczki wyemitowała Poczta Polska.

– Dbamy o zachowanie historycznego dziedzictwa lokali znajdujących się w zabytkowych częściach miast w całej Polsce. Dzięki bliskiej współpracy z Biurem Miejskiego Konserwatora Zabytków wypracowaliśmy unikalne w skali kraju rozwiązania w aranżacji sklepu Żabka przy Rynku Głównym, tak aby wpisywał się on w pełni w tak ważne miejsce zlokalizowane w samym sercu Krakowa – mówi Adam Manikowski Wiceprezes ds. Operacyjnych sieci sklepów Żabka. – Łącząc tradycję z nowoczesnością jesteśmy blisko naszych klientów, którzy przy okazji zwiedzania zabytkowej części miasta mogą zrobić szybkie, wygodne zakupy, z kolei dla naszych franczyzobiorców to szansa na rozwój swojego biznesu w Krakowie – dodaje.

Sklep na Rynku Głównym w kamienicy numer 39 ma powierzchnię 58 mkw. i niemal każdy jego element wpisuje się w tradycyjną formę architektoniczną zabytkowej części miasta. Sala sprzedaży została dostosowana do historycznego układu lokalu. Specjalnie dla tego sklepu zostały zaprojektowane stylizowane meble, a we wszystkich elementach wykończenia zostały zastosowane szlachetne materiały. Wyjątkowe, stylizowane oświetlenie lamp zostało stworzone, by jeszcze lepiej ukazać piękno sklepienia tej prestiżowej lokalizacji.

Z myślą o turystach, Żabka przygotowała unikalną, dedykowaną kartkę z wyjątkowym znaczkiem „Dla Krakowa”. Dokonując zakupów powyżej 20 złotych klienci bezpłatnie otrzymają kartkę pocztową z widokiem na Kraków, gotową do wysłania. W ten sposób sieć  chciała dodatkowo uświetnić tradycję tego zabytkowego miejsca. Znaczki nie są dostępne w ogólnej sprzedaży, dlatego miłośnicy filatelistyki powinni rozważyć wybór zakupów w tym właśnie sklepie i poszerzenie swojej kolekcji o ten unikat.

– Prowadzenie sklepu w tak wyjątkowej lokalizacji to na pewno ogromne wyróżnienie, ale także duże wyzwanie i odpowiedzialność. Mam nadzieję, że praca włożona w jego powstanie, a obecnie już w prowadzenie będzie owocować, a placówka ze swoim unikalnym wyglądem wpisze się na dobre w topografię Rynku Głównego, będąc chętnie odwiedzana zarówno przez krakowian jak i turystów – mówi Mateusz Cnota, franczyzobiorca sklepu na Rynku Głównym w Krakowie.

Uwagę klientów przykuje z pewnością stylizowana strefa Żabka Café, która w historycznej odsłonie oferuje kawę z ekspresu oraz przekąski na ciepło. Warto dodać, że również lodówki z szybkimi przekąskami jak kanapki Tomcio Paluch, sałatki czy smoothie Foodini zostały dostosowane do historycznej aranżacji, wszystkie posiadają niestandardowe, stylizowane obudowy.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Po uzyskaniu właściwych zgód antymonopolowych, fundusz z grupy CVC Capital Partners , jednej z wiodących firm private equity i doradztwa inwestycyjnego na świecie, oficjalnie nabył firmę Żabka Polska. 27 kwietnia br. Żabka Polska i CVC Capital Partners przedstawiły założenia nowej strategii mającej na celu umocnienie obecnej poprzez rozwój oferty produktowej i wprowadzenie dodatkowych usług dostosowanych do potrzeb zabieganego i zapracowanego klienta.  

Żabka Polska testuje dostawczy samochód elektryczny przekazany przez markę Volkswagen Samochody Użytkowe. Obie firmy połączyły swoje zasoby i w ramach współpracy aktywnie promują nowoczesną logistykę miejską z myślą o środowisku naturalnym oraz społecznościach lokalnych. Żabka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce testuje, jak podczas codziennych dostaw do poznańskich sklepów sprawdza się w pełni elektryczny e-Crafter.

X

Przeczytaj również