Jesteś tutaj

Grupa ID Logistics stawia na certyfikaty jakości

ID Logistics w Polsce przykłada dużą wagę do wdrażania i certyfikowania systemów, które wspierają kontrolę i efektywne zarządzanie centrami dystrybucyjnymi, a jednocześnie poświadczają wysoką jakość świadczonych usług. Wszystkie obiekty zarządzane przez operatora objęte są restrykcyjnym, wewnętrznym systemem zarządzania jakością – CID, a magazyny dla branż FMCG i retail także IFS Logistics (International Featured Standard), jednym z najważniejszych, międzynarodowych standardów bezpieczeństwa i jakości przyznawanych dostawcom produktów spożywczych do sieci handlowych.

– Na rynku polskim, ID Logistics działający głównie w sektorze FMCG i retail, w tym roku kontynuuje certyfikację systemu IFS Logistics oraz wewnętrznego standardu zarządzania jakością CID, w kolejnej wersji 0.7, w jeszcze większym stopniu dopasowanej do oczekiwań i potrzeb naszych klientów. Tak jak w poprzednich latach, stopień zgodności prowadzonej przez ID Logistics działalności z restrykcyjnymi wymogami tych dwóch systemów jest weryfikowany przez zewnętrznych audytorów firm certyfikujących. Spełnienie określonych standardów i uzyskanie certyfikatów, gwarantuje zgodność z obowiązującymi przepisami prawa, wysoką jakość obsługi w całym łańcuchu dostaw oraz potwierdza ukierunkowanie naszej firmy na ciągłe doskonalenie – podsumowuje Agata Głąbińska, menadżer ds. jakości, ID Logistics Polska.

ID Logistics Polska jest częścią międzynarodowej Grupy ID Logistics i wiodącym operatorem w dedykowanej logistyce kontraktowej dla branży retail (tradycyjne i specjalistyczne sieci handlowe), odzieżowej, kosmetycznej, dóbr luksusowych, FMCG i e-commerce. Zapewnia klientom pełne wsparcie w efektywnym zarządzaniu w ramach łańcucha dostaw. ID Logistics obsługuje klientów w 9 centrach logistycznych o łącznej powierzchni magazynowej ok. 200 tys. mkw., posiada też 1 oddział transportowy. Obecnie firma zatrudnia około 1700 osób.

Kategoria: 

Podobne artykuły

3 kwietnia br. w Kędzierzynie-Koźlu Piotr i Paweł otworzył 102. już sklep sieci, tym samym pojawiając się w 59 mieście w Polsce.

Według rozporządzenia ministra rolnictwa przy sklepowych stoiskach z ziemniakami konsumenci powinni zobaczyć informację i flagę kraju, z którego pochodzą warzywa. Na razie dotyczy to tylko ziemniaków luzem, dla pakowanych regulacja zacznie obowiązywać od 2020 r. Nowe przepisy mają wspierać konsumencki patriotyzm. Obowiązek znakowania i poinformowania klientów o kraju pochodzenia ziemniaków spoczywa głównie na sprzedawcach, ale na kolejne regulacje w zakresie znakowania żywności od 2020 r. muszą się przygotować też producenci.

X