Jesteś tutaj

Ekspansja Empiku

Empik wprowadził i sukcesywnie rozwija nowy, mniejszy format salonów. Sklepy stacjonarne o powierzchni handlowej do 150 mkw. pojawiają się w miejscowościach poniżej 25 tys. mieszkańców. Do końca 2018 r. Empik otworzył 8 takich punktów na terenie całego kraju. Kolejne salony w mniejszym formacie jeszcze przed końcem wakacji pojawią się w Pułtusku i Rawiczu. Do końca 2019 r. zaplanowano jeszcze 4 otwarcia lokali tego typu. Docelowo, do 2023 r. będzie działać około 60 salonów w mniejszym formacie. Strategia ekspansji Empiku zakłada, że do 2023 r. na terenie całej Polski będzie funkcjonować 370 salonów. W Polsce jest 120 miast, które spełniają nowe kryteria marki. Zgodnie z założeniami dalszej ekspansji sieci stacjonarnej, w połowie z nich Empik pojawi się jeszcze do 2023 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Z najnowszej analizy rynku firmy doradczej Cushman & Wakefield wynika, że tempo przyrostu nowej powierzchni w centrach handlowych Europy zaczęło spowalniać, a dojrzałe rynki zbliżają się do poziomu nasycenia.

Prawie 140 placówek Carrefour w całej Polsce, głównie supermarketów, dołącza do programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Carrefour Polska jest pierwszą siecią wielkiej dystrybucji, która przystąpiła do programu w grudniu 2014 roku. Każda rodzina z co najmniej trójką dzieci, będzie mogła skorzystać w ramach Karty z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy w około 220 sklepach Carrefour w Polsce.

X