Jesteś tutaj

Carrefour upowszechnia ofertę produktów BIO

Carrefour aktywnie pomaga w zmianie nawyków żywieniowych. Sieć sukcesywnie dąży do demokratyzacji produktów ekologicznych poprzez gwarancję najniżej ceny, zwiększenie ich dostępności oraz różnorodności oferowanego asortymentu. Istotnym elementem tej strategii jest także edukacja na temat produktów ekologicznych, którą sieć kontynuuje w drugiej odsłonie kampanii „BIO na zdrowie”.

Produkty ekologiczne coraz częściej znajdują się w koszykach zakupowych klientów Carrefour. Obecnie w asortymencie sklepów znajduje się już ok. 2000 produktów bio, a ich oferta stale jest wzbogacana. Jak wynika z danych sieci, w 2019 r. odnotowano aż dwukrotny wzrost sprzedaży produktów eko w porównaniu z rokiem ubiegłym. Te optymistyczne dane są efektem podjętych działań Carrefour dążących do demokratyzacji produktów bio.

Głównym celem drugiej odsłony kampanii „BIO na zdrowie” jest edukacja konsumentów na temat tego, czym jest żywność ekologiczna, a także upowszechnianie produktów bio poprzez gwarancję najniższej ich ceny. Wszystkie działania realizowane są pod hasłem „Jesteś tym, co jesz”, aby umocnić przekaz kampanii i podkreślić znaczący wpływ produktów ekologicznych na zdrowie oraz życie człowieka.

Od września 2019 r. w wybranych 9 największych miastach Polski można zobaczyć oficjalne plakaty citylight informujące o kampanii „BIO na zdrowie” przedstawiające mamę oraz dziecko. Premierę w telewizji miał również najnowszy spot kampanii, którego głównym bohaterem jest wszystkim dobrze znany Bobas opowiadający w wideo o zaletach warzyw i owoców. Dodatkowo, działania offline wsparte zostaną publikacjami w wybranej prasie parentingowej oraz lifestyle’owej.

Równolegle prowadzone są działania digitalowe, których celem jest dotarcie do nowych odbiorców, a także zainteresowanie tematem żywienia ekologicznego stałych obserwatorów Carrefour. Kampania w internecie realizowana jest w social mediach na takich platformach jak Facebook, Instagram, YouTube, ale również w innych kanałach m.in. stronie carrefour.pl.

– W drugiej edycji kampanii kontynuujemy współpracę ze znaną blogerką parentingową Bakusiowo, która w nowej serii materiałów poradnikowych przedstawiać będzie zalety i wpływ na zdrowie produktów bio. W jesiennej edycji „BIO na zdrowie” duży nacisk postawiliśmy na stworzenie inspirującego contentu video, powstało ponad 30 różnych formatów z naciskiem na kontekst edukacyjny – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Najnowsza gazetka prezentuje szereg produktów bio z gwarancją najniżej ceny – dostępnych stacjonarnie, jak i online. W aplikacji mobilnej „Mój Carrefour”, będą znajdować się kupony ze zniżką na wybrane produkty bio. Dla klientów robiących zakupy online przygotowana została, promocja specjalna, dzięki której przy zakupie produktów ekologicznych za minimum 20 zł można otrzymać w prezencie ekologiczną torbę z hasłem kampanii „Jesteś tym, co jesz”. W sklepach sieci Carrefour zorganizowane zostaną, również degustacje produktów ekologicznych dla klientów wybranych supermarketach oraz hipermarketach.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ożywienie gospodarcze w wielu regionach świata sprzyja globalnym sprzedawcom detalicznym. Przychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,4 biliona dolarów. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. 

Przedstawiciele 7 poznańskich sklepów Carrefour we współpracy z Caritas przekazali pomoc 14 rodzinom, które ucierpiały w wyniku wybuchu gazu. 4 marca br. w jednym z budynków na poznańskim Dębcu doszło do katastrofy budowlanej.

X

Przeczytaj również