Jesteś tutaj

Biedronka kolejny raz Top Marką wśród sieci handlowych

Już po raz siódmy Biedronka okazała się najsilniejszą medialnie marką spośród wszystkich badanych sieci handlowych w rankingu Top Marka realizowanym przez magazyn „Press” oraz „Press-service”.

Blisko 600 tys. publikacji o dotarciu na poziomie ponad 666 mln pozwoliło uzyskać liderowi rynku sprzedaży detalicznej znaczną przewagę nad konkurentami z branży. XII edycję badania Top Marka przygotowano w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2018 r. do 30 czerwca 2019 r. W badaniu wytypowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. Sieć sklepów Biedronka po raz siódmy z rzędu została liderem w sektorze „Markety Spożywcze”.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, po raz kolejny była obecna na Kongresie Regionów w Świdnicy. Goście Kongresu i mieszkańcy Świdnicy mogli odwiedzić stoisko sieci Biedronka oraz obejrzeć specjalną wystawę poświęconą działalności sieci w zakresie odpowiedzialności społecznej.

Martyna Juchniewicz, Zuzanna Milewska i Edyta Klaper – studentki Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi – zostały laureatkami piątej edycji konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki”. Ich zadaniem było stworzenie nadruków na tekstylia do dziecięcej sypialni. Produkty z projektami zwyciężczyń trafią do sprzedaży w sklepach Biedronka na początku 2018 roku.

X