Jesteś tutaj

2 miliony kart w programie Żabki i Freshmarketu

Od października ub. roku w sieciach Żabka i Freshmarket wydanych zostało już blisko 2 miliony kart w ramach programów lojalnościowych „Codzienne Korzyści” oraz „Fresh Club. Przywilej Korzyści”. Klienci docenili nową ofertę nagród, a także możliwość dokonania tańszych zakupów. W kolejnej odsłonie programu pojawiły się w sklepach nowe nagrody: maskotki ze specjalnej kolekcji postaci z kreskówek „Lonney Tunes” oraz wysokiej jakości naczynia kuchenne.

- Programy lojalnościowe to część długofalowej strategii naszych sieci, wspierającej sprzedaż w sklepach, ale przede wszystkim nagradzania tych Klientów, którzy dokonują zakupów regularnie. To z myślą o nich przygotowaliśmy kolejną, wyjątkową ofertę, łączącą oczekiwania dzieci, których rodzice dokonują zakupów w sklepach Żabka i Freshmarket, jak również osób dorosłych, które cenią sobie wysokiej jakości naczynia kuchenne – mówi Łukasz Klepacki, Kierownik Działu Programów Lojalnościowych Zarządu Żabka Polska.

Znaczki można zbierać za pomocą standardowych kart kolekcjonerskich oraz w formie elektronicznej – tzw. e-znaczków. Każdy znaczek można otrzymać za dokonanie zakupów na kwotę 11 złotych i jej wielokrotność. Programy wspierają aplikacje mobilne, za pośrednictwem których Klienci mogą otrzymać dodatkowe rabaty oraz sprawdzać stan konta. Program potrwa do 24 grudnia 2015 r. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Od połowy listopada w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy oraz wybranych miejscowości woj. mazowieckiego możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich, wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta będzie sukcesywnie rozwijana w ponad 4700 sklepach sieci w całej Polsce.

Do końca stycznia br. użytkownicy telefonów komórkowych na kartę muszą zarejestrować swój numer. Rejestracji, oprócz salonów firmowych operatorów, można dokonywać również w sklepach sieci Żabka i Freshmarket.

X